bygge while($stmt->fetch()) på min mysqli

Tags:    php mysqli

hej det er sådan at jeg sidder lige nu og arbejde med at få en while på men den ville ikke rigtigt som jeg vil og jeg har prøve utrolig mange mulighed for at kunne få det til at virker.. så vil jeg høre om du havde lyst til at hjælp mig ;)

men jeg er kommet frem til det næsten virker nu
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


skal bare have bygge en while på så er det helt ok. men det er fordi jeg skal have den til at køre igen og igen og igen.. endnu til der ikke er flere overhovedet.. så vil jeg høre omkring det. :)

dog der i mode skal jeg bare have sæt

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


håber i vil give mig den lille skytte sidste hjælpe eller hvordan man skal forklare det eller ude tryg sig.

håber i få en god aften/dag. :) og håber du hjælp mig med while og det sidste og få det på passe :)



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Undskyld, men forstår det ikke helt. Har du prøvet med $stmt->fetch(), eller spørger du om det ville virke sådan? Er ikke super meget inde i mysqli da jeg laver det objekt orienteret med klasser.

Hvis du kunne forklare det lidt bedre ville det være super. Kan ikke rigtig hjælpe når jeg ikke ved hvad du mener. Har du prøvet din "fetch"-del?



Undskyld, men forstår det ikke helt. Har du prøvet med $stmt->fetch(), eller spørger du om det ville virke sådan? Er ikke super meget inde i mysqli da jeg laver det objekt orienteret med klasser.

Hvis du kunne forklare det lidt bedre ville det være super. Kan ikke rigtig hjælpe når jeg ikke ved hvad du mener. Har du prøvet din "fetch"-del?


Daniele du sagde noget der.

jeg skulle bare tag $stmt->fetch()væk og bytte den ude med while($stmt->fetch()),

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Det som jeg skulle have den til at gøre at køre igen og igen og igen og igen.. hvis du kan forstår mig :D

det som jeg vil have ud af det var at den ligesom komme frem med alt det som var ind i databasen. du må lige spørger hvis du vil vide mere?



Hvilket resultat får du ud af koden du har nu?

Hvis jeg forstår dig ret vil du bare have udskrevet resultaterne fra databasen, ud fra din SQL, ved en while-løkke?



Hvilket resultat får du ud af koden du har nu?

Hvis jeg forstår dig ret vil du bare have udskrevet resultaterne fra databasen, ud fra din SQL, ved en while-løkke?


Jeg fik det ud af databasen som jeg gerne vil have at den skulle køre igen igen igen.. :D



Ja, som en while-løkke? Den looper igennem dine data fra databasen og udskriver det. Men hvis du fik det løst så er det godt nok. Jeg forstod ikke om du havde fået det løst eller ej.



Ja, som en while-løkke? Den looper igennem dine data fra databasen og udskriver det. Men hvis du fik det løst så er det godt nok. Jeg forstod ikke om du havde fået det løst eller ej.


Nååår ja jeg har fået klart det og jeg har give dig + op her fra! :) for du sige nogle ord til mig som gør at jeg løse det :D



t