kursus (Gerne med brugbart bevis)

Tags:    html5 css3 kursus bevis

Hej Udviklere.

Sad og lurede lidt på et kursus jeg måske kunne finde på at tage, et HTML5 kursus.
Jeg kender en del af de gamle tags fra HTML4 og lidt af de CSS koder der høre til, men, jeg aner intet om design, og det er vel det jeg søger mest, at lære noget om design.

Fandt et HTML5 Kursus hos segment.dk
http://www.segment.dk/site/cat1_front_detail.php?seminar_id=702&main_id=450
og
http://www.segment.dk/site/cat1_front_overview.php?sub_id=221&main_id=12

Så jeg skal bruge et kursus der dækker flg:
HTML5
CSS3
Design (Farver og mønstre)

Hvilket kursus bør jeg fiske efter?
Bemærk at det bliver betalt af mig selv, så jeg vil gerne have et bevis med der kan bruges til noget, da jeg er på førtids pension, er der ikke meget at hente fra job/kommunen (Er i øvrigt også uden arbejde osv), så der er økonomiske begrænsninger, på max 10.000 kr, gerne noget der ikke er såååå voldsomt i pris som 10k.

Nogen fornuftige forslag?

Mvh. Danni.

PS. Hvad design angår, har jeg ingen sans for fornuftige farve-valg og hvad tilhøre....



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
9600,- kroner for 3 dage. Så håber jeg det er godt.
Du kan godt nok få mange bøger til den pris.



Indlæg senest redigeret d. 13.06.2012 21:57 af Bruger #13010
Scootergrisen: Det har jeg også tænkt, men, jeg kan ikke få et bevis udfra en bog + at jeg har svært ved bøger efterhånden, jeg får aldrig rigtig åbnet dem, uanset hvor meget emnet interessere mig... Desværre... Jeg har vidst noget lettere ved at sidde på "bænken".. :)



Du kan prøve at følge med på Udacity, det er gratis og rigtig gode kurser, som omhandler alt inden for vores fag. Godt nok ikke noget om de emner du forespørger lige pt., men du kan prøve at følge med og håbe! :)



Interessant Daniel :)

Jeg kigger på det engang :)



Jeg har fået fantastisk meget ud af det, og de forklarer pædagogisk med humor og gode eksempler, og så er der også et godt bevis efter en "eksame" efter 7 uger! :)

Selv har jeg indtil videre bestået 2 kurser! :)




t