Hjælp til C# undervisning

Tags:    c#

<< < 12 > >>
Hej alle

Jeg er en ung fyr som gerne vil lære at programmere i C#. Så vil jeg gerne spørge om der nogen der har overskud og tid til at undervise mig engang imellem? God løn tilbydes som kan diskuteres.





11 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 13 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad er dine forudsætninger (har du kendskab til andre programmeringssprog, objektorienterede begreber, etc.) og hvor bor du henne?

Nu er C# jo brugt i mange sammenhænge, så er det til Windows eller ASP.NET du vil bruge det?

Dog har jeg ikke meget tid, så jeg kan ikke love noget.



Hej Green :)

Er der nogen særlige grunde til at du vil have en underviser?
Der er, rigtig, mange steder på nettet hvor du kan lære det, helt gratis, og så findes der også mange gode bøger! :)



Jeg arbejder med det til dagligt, så ja :-)

Men jeg bor så i Aalborg.....



Altså, prøv selv, støder du ind i problemer kan du spørge herinde, der er ALTID (taler af erfaring) et kvikt hoved der kan hjælpe! :)



Hejsa Green

Det er jo fint nok du ønsker en dedikeret underviser - det viser du er seriøs omkring det her.
En ting ville jeg foreslå - fortælle om et område du er fra? Jeg er klar over der er skype og teamviewer men denne type undervisning kan til tider bare være nemmere hvis man kan sidde sammen om samme tastatur og forklare og forstå.

Men du vil gerne have en større og mere dybdegående forklaring i objekt orienteret tankegang? Eller er det at komme igang med at lave en side i asp.net? lave et windows program? eller hvad ønsker du mere præcist?



Hejsa Green

Det er jo fint nok du ønsker en dedikeret underviser - det viser du er seriøs omkring det her.
En ting ville jeg foreslå - fortælle om et område du er fra? Jeg er klar over der er skype og teamviewer men denne type undervisning kan til tider bare være nemmere hvis man kan sidde sammen om samme tastatur og forklare og forstå.

Men du vil gerne have en større og mere dybdegående forklaring i objekt orienteret tankegang? Eller er det at komme igang med at lave en side i asp.net? lave et windows program? eller hvad ønsker du mere præcist?




Han skrev dette svar tidligere:

Jeg har ikke kendskab til andre programmeringsprog, men jeg har kendskab til objektorienteret begreber etc. Jeg kan lidt udtryk i C# og hvordan det nogenlunde virker. Men jeg kan ikke selv programmere, og behøver en undervise til at lære mig det

Jeg tror vidst nok det er til windows. Jeg er selv fra Kbh området, men hvis det er lidt omkring gøre det ikke noget]



Hej alle

Stadig ingen der vil tilbyde lidt undervisning i C#?
Som sagt gives der god løn.


Hvis jeg var dig ville jeg hoppe forbi boghandlen og købe mig en C# .NET bog til begyndere og så bare tage den fra bunden af. Der findes rigtig mange gode og beskrivende bøger som ikke regner med man kan programmere noget som helst på forhånd.
Hvis du så løber ind i problemer eller der er nogle ting du ikke forstår skriver du bare herinde, og så skal vi nok hjælpe så godt vi kan :)



Hvad er dine forudsætninger (har du kendskab til andre programmeringssprog, objektorienterede begreber, etc.) og hvor bor du henne?

Nu er C# jo brugt i mange sammenhænge, så er det til Windows eller ASP.NET du vil bruge det?

Dog har jeg ikke meget tid, så jeg kan ikke love noget.


Hej Brian

Jeg har ikke kendskab til andre programmeringsprog, men jeg har kendskab til objektorienteret begreber etc. Jeg kan lidt udtryk i C# og hvordan det nogenlunde virker. Men jeg kan ikke selv programmere, og behøver en undervise til at lære mig det :)

Jeg tror vidst nok det er til windows. Jeg er selv fra Kbh området, men hvis det er lidt omkring gøre det ikke noget :)

Har du god forstand på C# programmering?

Hej Green :)

Er der nogen særlige grunde til at du vil have en underviser?
Der er, rigtig, mange steder på nettet hvor du kan lære det, helt gratis, og så findes der også mange gode bøger! :)


Hej Daniel

Ja, jeg har læst lidt i bøger, men jeg finder det svært hvis man ikke kan spørge og lære imens man programmere. Jeg synes man vil lære hurtigere på den måde med en erfarren programmør. Så kan man forhåbentlig også få nogle gode tips :)



Indlæg senest redigeret d. 16.06.2012 22:26 af Bruger #17267
Okay :)

Det bliver nok svært..



Hej alle

Stadig ingen der vil tilbyde lidt undervisning i C#?
Som sagt gives der god løn.



<< < 12 > >>
t