Jesper, det kommer meget an på hvor meget af dit indhold der skal skiftes ud når man klikker. Hvis dit problem er meget lig det jeg selv har haft flere gange, hvor du gerne vil have mange forskellige "sider" i samme form, som så kan vælges i en oversigt, så er der kun én standard control som er bare nogenlunde optimal, og det er TabControl. Den giver dig mulighed for at definere forskellige views og rent faktisk også kunne se dem i design time og samtidig er det også let at skifte imellem dem i runtime. Man kan så snyde lidt og "skjule fanerne", hvis det ikke er et regulært tab interface man ønsker - det har jeg selv gjort tidligere uden at det gav andre problemer

Det er i øvrigt meget muligt at nogen har fundet på at lave en smart, dedikeret control til det siden jeg selv skulle løse problemet for nogle år siden.
Mht. WPF så vil jeg som Brian sige at begge dele har fordele og ulemper. Jeg gik selv i gang med WPF for 1½ år siden, presset af at mange 3rd party controls bliver hurtigst og bedst udviklet til WPF. Min personlige erfaring er at WPF har en noget stejlere indlæringskurve end WinForms og at man, specielt i starten, vil være overrasket over hvor meget man skal til at skrive/redigere i XAML fremfor bare at trække lidt rundt i designeren. WPF har bestemt også sine fordele men lad være med at skifte udelukkende fordi det lyder smart og moderne

WPF er i øvrigt ikke automatisk "pænere", men lige akkurat dit problem løser det faktisk ret godt, da du kan have UserControls der loades ind som små, separate dele på dit Window. Sådan har jeg selv løst problemet da jeg gik fra WinForms til WPF. Det er dog næppe grund nok til at skifte, synes jeg
Mvh.
Kasper (TSW)