Søger programmøre

Tags:    website

<< < 123 > >>
Hej Udvikleren!
Jeg søger en front-end og en back-end programmør, eller flere.
Dette er ikke et lønnet job, men mere en collaboration hvor vi går sammen om en webside.

Der kommer mange af disse med en person med en idé, men denne her kommer til at blive til noget. Er du interesseret og vil du vide mere om siden så skriv en mail over siden.

*EDIT*: Jeg kan sige at det har noget og gøre med et auction-house for virtuelle spil-accounts.
Tricket er at lave en masse reklame både i spillene og ved f.eks annoncer og så tage en %-del af det der bliver tjent.

- Love fra Deviouz



Indlæg senest redigeret d. 22.08.2012 19:53 af Bruger #17077
23 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 18 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Man kan jo allerede nu bare skrive wow eller diablo på gulgratis.dk eller dba.dk og få de første 20 accounts til salg, så ved ikke hvorfor folk skulle begynde at bruge en tredjeparts leverandør som ovenikøbet tager % oveni? :)



Rasmus - Da det bliver stort vil folk over hele verden (guloggratis.dk er kun dansk) vil bruge dette, da man har stor chance for at få solgt den.

Det er et auktionshus



Hvordan vil du undgå at folk snyder?



Rasmus - Da det bliver stort vil folk over hele verden (guloggratis.dk er kun dansk) vil bruge dette, da man har stor chance for at få solgt den.

Det er et auktionshus


Ligesom Randyrun.dk? (:
Tror markedet er mættet, men det er da værd at forsøge



Ville nok mere satse på at sælge ting til fx TF2



Rasmus - Da det bliver stort vil folk over hele verden (guloggratis.dk er kun dansk) vil bruge dette, da man har stor chance for at få solgt den.

Det er et auktionshus

Du kan simpelthen garantere, at det bliver stort?



Dan - 100% jeg kan garantere det.

Rasmus - I forstår det ikke helt. Randyrun køber du tingene og får dem.

Det her er med accounts. Hvert spillende individuel kan oprette en "annonce" hvor der står indholdet af hans bruger og så en pris. Så kan folk der søger efter det så lave et bud. Folk kan byde over indtil den sidste ikke vil byde mere - Den sidste der har budt får så sin account.

Mht. snydning arbejder jeg lidt på konceptet.
Jeg har tænkt mig noget omkring at man inkassere sine penge ved bud, og vinder man bliver pengene i vores "pulje", altså på vores "side" indtil den person har udleveret sine account-oplysninger. Når de er udleveret og det er de rigtige kan den anden person så bekræfte, og pengene bliver overført til account-sælgeren.

Problemet er at.. ham der har fået accounten kan jo enten lade vær med at trykke bekræft eller bare trykke decline, og sige at accounten er falsk.
Jeg arbejder på lige dette koncept, og hjælp ville ikke skade.



Dan - 100% jeg kan garantere det.

Rasmus - I forstår det ikke helt. Randyrun køber du tingene og får dem.

Det her er med accounts. Hvert spillende individuel kan oprette en "annonce" hvor der står indholdet af hans bruger og så en pris. Så kan folk der søger efter det så lave et bud. Folk kan byde over indtil den sidste ikke vil byde mere - Den sidste der har budt får så sin account.

Mht. snydning arbejder jeg lidt på konceptet.
Jeg har tænkt mig noget omkring at man inkassere sine penge ved bud, og vinder man bliver pengene i vores "pulje", altså på vores "side" indtil den person har udleveret sine account-oplysninger. Når de er udleveret og det er de rigtige kan den anden person så bekræfte, og pengene bliver overført til account-sælgeren.

Problemet er at.. ham der har fået accounten kan jo enten lade vær med at trykke bekræft eller bare trykke decline, og sige at accounten er falsk.
Jeg arbejder på lige dette koncept, og hjælp ville ikke skade.


Du kunne fx sige at man skulle sende det over et PM system



Nu kender jeg ikke til spillet, og det har heller ikke min interesse. Men...

Er dette ikke salg af accounts?
http://www.randyrun.dk/World-of-Warcraft-EU/WoW-Accounts/Rogue:::2220_3798_5269.html





Indlæg senest redigeret d. 23.08.2012 20:00 af Bruger #10216
Michael, det er det.
Her er det dog kinesiske-levelers der har levelet dem for at de skal sælges.

Det jeg prøver at lave er selve brugerne der enten ikke vil spille mere eller tjene lidt cash, kan sætte dem på auktion.

Bemærk: INGEN FAST PRIS!
Det er et auktionhus og det er hvad jeg ved der vil slå igennem.



<< < 123 > >>
t