Søger programmøre

Tags:    website

<< < 123 > >>
Hej Udvikleren!
Jeg søger en front-end og en back-end programmør, eller flere.
Dette er ikke et lønnet job, men mere en collaboration hvor vi går sammen om en webside.

Der kommer mange af disse med en person med en idé, men denne her kommer til at blive til noget. Er du interesseret og vil du vide mere om siden så skriv en mail over siden.

*EDIT*: Jeg kan sige at det har noget og gøre med et auction-house for virtuelle spil-accounts.
Tricket er at lave en masse reklame både i spillene og ved f.eks annoncer og så tage en %-del af det der bliver tjent.

- Love fra Deviouz



Indlæg senest redigeret d. 22.08.2012 19:53 af Bruger #17077
23 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 18 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Men synes du ikke det virker lidt forkert at søge arbejdskraft, samtidig med at du ikke er helt sikker på om idéen holder?

http://www.udvikleren.dk/forum/38646/account-selling-website,-allowed/

Jeg vil anbefale dig at du undersøger tingene, får skrevet en klar plan om hvordan du vil indtage dette "kæmpe" marked, og hvorfor brugere netop skal bruge dit site og ikke et af de andre. Endvidere bør du nok få skrevet en plan, så du har en idé om hvor du gerne vil hen. Indtil videre ved jeg nemlig ikke en skid om hvad det er du gerne vil. :)



Uanset hvor meget reklame du mener at kunne trick'e med, hvordan kommer brugerne så?
Hvornår ser du at projektet giver overskud, og derved den arbejdskraft du gerne vil have ikke bliver anlagt som spildt arbejdskraft? Hvad er din plan for dette?



Jeg har personligt erfaret at der er et kæmpe marked inden for account-selling, og et kæmpe marked inden for auktioner. Hvis du slår disse sammen, så vil du få det ultimative overskud. Folk vil blive ved med at byde over hinanden og jo højere et beløb, jo flere penge får vi. Man kan for eksempel sige at 5 eller 10% af pengene går til os, så det er hurtige 100,-

Hvis man så har over 100 auktioner gående kan du lynhurtigt tjene penge.



...Man kan for eksempel sige at 5 eller 10% af pengene går til os, så det er hurtige 100,-

Hvis man så har over 100 auktioner gående kan du lynhurtigt tjene penge.


Det er også kun 10.000 kroner. Hvis du så er 5 udviklere eller lign, så er der 2.000 til hver. Det er 2-4 timers betalt udvikling - hvis man tog et job. HVorfor skal man så som udvikler smide væsentlig flere timer i projektet?




Kan du ikke fortælle noget mere her?

eller synes jeg det lyder uinteressant, specielt når det er ulønnet ;)



Der kommer mange af disse med en person med en idé, men denne her kommer til at blive til noget.
Det sjovt... det siger de alle sammen :D



Martin, det er dit valg om du vil tro på selve ideen eller ej.

Anders, jeg har lavet et edit.



Indlæg senest redigeret d. 22.08.2012 19:53 af Bruger #17077
Jeg har personligt erfaret at der er et kæmpe marked inden for account-selling, og et kæmpe marked inden for auktioner. Hvis du slår disse sammen, så vil du få det ultimative overskud. Folk vil blive ved med at byde over hinanden og jo højere et beløb, jo flere penge får vi. Man kan for eksempel sige at 5 eller 10% af pengene går til os, så det er hurtige 100,-

Hvis man så har over 100 auktioner gående kan du lynhurtigt tjene penge.


jeg kan godt lide iden men er det lovligt?



Indlæg senest redigeret d. 22.08.2012 21:05 af Bruger #17298
Jeg er 100% sikker på at den holder. Jeg vil bare lige tjekke om de rent faktisk går op i det.

Mads, det er ikke ulovligt som med LOV, men det er imod Blizzards Terms and Services, men jeg ser hver dag over 50 sider der sælger guld. Blizzard gør intet ved det, så ingen fare.



Jeg er 100% sikker på at den holder. Jeg vil bare lige tjekke om de rent faktisk går op i det.

Mads, det er ikke ulovligt som med LOV, men det er imod Blizzards Terms and Services, men jeg ser hver dag over 50 sider der sælger guld. Blizzard gør intet ved det, så ingen fare.


Der blev spurgt om det var lovligt. Derfor er det dansk lovgivning du skal slå op i.....

Flere af de store auktionssider har netop været i bekneb, da de er underlagt aftaleloven og reglerne om fjernsalg. Dette gør ikke nødvendigvis dit site ulovligt, med mindre du kan leve op til det lovbestemte ansvar og forpligtigelser.

Det er selvfølgelig oplagt at baserer virksomheden undenlands. Men så er der bare evt. mere lovstof du skal sætte dig ind i.

Du kan evt. også ignorere det og lade dit foretagende være ligeså ligegyldigt som det billede dine posts tegner.



<< < 123 > >>
t