forbedre min side

Tags:    feedback

Hej

Det er sådan at jeg sidder lige pt med tænke i hovedet om at jeg kunne godt tænke mig at forbedre siden.


Det som jeg overvejr at forbedre!

- Log ind system / opret system til bruger til at kunne kommertar apps på siden

- Bygge et forum

- Nyt design måske andre farver og andre stye (nyt Logo, design m.v..)

lige nu og her ha jeg ikke flere ting i hovedet men hvad mener du ?


Hilsen Jesper





Indlæg senest redigeret d. 30.08.2012 16:45 af Bruger #17136
6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa Jesper

Efter som din side er omkring apps, så er jeg lidt overrasket over at der er så få apps at se igennem. Det virker umiddelbart ikke som om siden er specielt seriøs da det trods alt er sidens formål og for mig vægter det højere end design, forums og andre features.



Hejsa Jesper

Efter som din side er omkring apps, så er jeg lidt overrasket over at der er så få apps at se igennem. Det virker umiddelbart ikke som om siden er specielt seriøs da det trods alt er sidens formål og for mig vægter det højere end design, forums og andre features.


Jeg er i gang med at ude arbejde sådan at der kommer flere apps på siden :), ;)



Du kunne prøve og læse det vi har skrevet til dig tidligere.



Du kunne prøve og læse det vi har skrevet til dig tidligere.


Du tænker sådan på stave fejl stadig , er det du mener, en af min venner er i gang med at kigge på fejl men lige pt er i på ferie :)


For ham lige til at gør det færdig så snart han kommer hjem men jeg start sådan lidt på at udvikle den ny side altså for bedre den ;)



Indlæg senest redigeret d. 30.08.2012 16:46 af Bruger #17136
Mente ikke så meget stave fejl men for eksempel det med hvorfor man kun man gå ind og læse mere om et app ved at trykke "Læse mere". Det ville være bedre at fjerne det link også bare gøre hele firkanten med billede og tekst som link også når man holder musen over så kommer der en ramme omkring eller baggrunden ændre sig.

Ligesom her : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/galleri.php



Mente ikke så meget stave fejl men for eksempel det med hvorfor man kun man gå ind og læse mere om et app ved at trykke "Læse mere". Det ville være bedre at fjerne det link også bare gøre hele firkanten med billede og tekst som link også når man holder musen over så kommer der en ramme omkring eller baggrunden ændre sig.

Ligesom her : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/galleri.php


Åhhh du mener sådan border omkring det man holder om ;)



t