Sikkerhedskopiering

Tags:    backup

<< < 12 > >>
Hej allesammen. Mit problem er at jeg har fået blue screen et par gange og min computer er rigtig langsom når jeg spiller computer hos alle mine venner undtagen derhjemme. Jeg har fået blue screen da jeg sad og spillede. Men jeg vil gerne have alt fjernet fra min computer og starte helt fra ny. Jeg har bare ikke fået lavet en sikkerhedskopiering af min computer overhovedet. Så jeg er bange for at jeg mister mit windows og alt andet der skal bruges.Jeg har ingen cd key eller noget til noget som helst på computeren.



18 svar postet i denne tråd vises herunder
11 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
vil lige sige at jeg altså har windows 7 på min computer da det var der da jeg købte den og vil ikke snyde mig til noget andet. synes bare 1300kr. er pænt meget.
Hvorfor giver i mig minus point?



Indlæg senest redigeret d. 03.09.2012 11:48 af Bruger #17349
Okay jeg takker og vil bare sige tusind tak til dig Jakob, hvor kunne jeg ellers finde den ud over under computeren? :)



okay jeg takker i hvert fald for hjælpen :)



Altså der står den seneste tid jeg kan gå tilbage til er den 24/08 2012 og det er jo ikke lang tid siden men vil lige høre om i kan fortælle hvordan jeg laver en backup nemmest?



okay jeg takker for alle svarene men det begynder langsomt at blive mere og mere uoverskueligt. så hvis en eller anden herinde ville gøre mig den tjeneste og fortælle mig kort hvad det er jeg skal.

Jeg har forstået at jeg skal lave en backup af min computer og derefter når jeg tænder den skal windows vel installeres men jeg aner ikke hvordan det fungere og i hvilken rækkefølge.

Jeg går på gymnasium så det ville ikke være fedt ikke at kunne komme med en computer næste dag.

Håber i kan give mig en kort og god lille guide eller noget, TAK :D



må ærligt indrømme jeg ikke forstår helt hvad du mener med det iso osv. men kan fortælle jeg har en hp computer som er købt i år og at jeg under computeren har en cd key til windows :D



Hej alle herinde vil bare lige sige at jeg har hermed gendannet alt til fabriksstandard og det var super nemt med alt jeres hjælp. Mange tak :D



Indlæg senest redigeret d. 07.09.2012 22:24 af Bruger #17349
<< < 12 > >>
t