Feedback på Billigste-Internet

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej :)

Jeg er blevet færdig med min hjemmeside Billigste-Internet - og kunne godt tænke mig lidt feedback på den.

Er den brugervenligt og nem at navigere i? Hvad kan forbedres osv.

Glæder mig til at høre jeres mening :)





19 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad er formålet med siden? Er det at få besøgende, at tjene penge, at give en masse informationer... hvad er formålet?



måske indsæt trustpilot data på siden, ved dog ikke om de har et API eller andet man kan tilgå.

der ud over syndes jeg det er lidt faldt at lave en knap som reklame link, men det er måske bare mig.



<slettet>



Indlæg senest redigeret d. 26.09.2014 13:06 af Bruger #15788
1. Forsiden synes jeg er MEGET lagdelt.
- Topmenu
- Billede
- Grå information
- Information
- Sider
- Footer

For mig er det vigtigt at en forside er nem og overskuelig og ikke alt for meget information.
Jeg bliver meget forvirret af din tekst med om os, feedback og seneste artikler. Eventuelt overvej om det skal opstilles anderledes da det er meget langt og stor og bryder mig ikke om kolonne-opstillingen.

Dit store billede på forsiden er lang tid om at loade så det føles som om siden hopper, og farverne popper meget ud fordi de ikke passer med resten af dit farveskema til siden. Jeg synes ikke det er tiltalende, men ideen bag er god.

2. Dine undermenuer
Hvis man trykker på ADSL > Hastighed (uden at vælge en hastighed) vises en side der gør det samme som menu'en med noget tekst i toppen.
Her ville jeg overveje at lave en grafisk opstilling med nogle ure eller speedometre hvor hastigheden stiger for hver hastighedstype og lidt tillokkende information omkring kategoriern såsom priser fra xxx, muligvis en listning af nogle af udbyderne eller andet som kan være interessant for folk.

Desuden hvis man vælger Mobilt bredbånd vises en side, hvis man vælger undermenuen hastighed vises den samme side, hvis man vælger pris så vises samme side. Her kunne godt differencieres for at vise denne menu's underpunkter i stedet for at alle viser det samme.

Hvis man vælger pris (hvis man ikke vælger i undermenu) 29-100kr. så popper et nyt vindue op. Virker meget forstyrrende at man pludselig íkke bliver på samme side mere.

3. Informationsside
Dine sider med Fullrate og de andre der viser det man har valgt synes jeg er meget kedeligt og underligt opstillet.
Kasserne er ikke ens i toppen og virker forstyrrende og farverne er lidt kedelige.
"Se mere" -knapperne virker meget mørkere.

4. Lokation
Har du noget med lokation?
Jeg som forbruger går selvfølgelig op i pris, men noget endnu mere vigtigt er at de kan levere til mig.
Fx kunne jeg vælge 30Mbit hos Fullrate, men kun kan levere 4.9 hos mig så sådanne informationer ville være brugbare.
Ved ikke om det er muligt at lave nogle beregninger på postdistrikt og hvad de kan levere hvor, men ville være meget brugbart.

Ellers er farvetema fint nok og et godt udgangspunkt.
Tænk lidt over hvordan du kan fremhæve de forskellige ting du gerne vil fortælle så de bliver mere synlige for fx. under listen med hastighed har du:

•Tjekke e-mail, Facebook etc. uden at vente
•Streame film/tv2 serier over fx TV2 Play, ViaPlay etc.
•Spille krævende online spil som fx World of Warcraft, Diablo osv.

og den forsvinder lidt fordi der ikke er gjort noget specielt ved den med layout, kasser, streger, farver, størrelser, fonts eller andet for at dette skal udskille sig.



Hej :-)

Jeg beklager det sene svar.
Men tak for jeres brugbare feedback.

Jeg vil gennemgå jeres foreslag, og evt. vende tilbage når jeg har indført dem.

Jeg har skiftet billedet ud med en video. Hvad synes I om det?

Jeg overvejer lidt at gøre siderne "ADSL Bredbånd" og "Mobilt bredbånd" om til en side, hvor man så kan sortere i de forskellige udbydere, lidt ligesom her: http://mp.dk/mobilabonnement. Tænker det vil gøre det overskueligt. Hvad synes I om den idé?

Og ift. det med lokation csharper - kunne man evt. have et til punkt i tabellen med et link til de forskellige udbyderes dækningskort.

Hvad siger du til det?

Andet feedback er self. stadig meget velkommen!




Indlæg senest redigeret d. 22.09.2012 15:08 af Bruger #17080
Hvad men en oversigt over internetudbydere ?
Og eventuelt bedømmelse fra trustpilot.



Tak for dit svar scootergrisen.

Altså hvis du går ind under fx "Mobilt bredbånd" også "Pris" også "29-100 kr." - så har du en oversigt over udbydere i den kategori - og ligeså med de andre kategorier.

Men som sagt, skal jeg have lavet det om. Så når du trykker fx "Mobilt bredbånd" får du en oversigt, hvor du så kan sortere i de forskellige udbydere. Lidt ligesom: http://mp.dk/mobilabonnement

Det er en god idé med Trustpilot - så det vil jeg helt sikkert putte ind i den nye tabel, når jeg har fået lavet det om :)





Syntes det er lidt underligt, at på din side med søgeresultater, har alle resultater ikke samme type overskrift.

Fx. søgte jeg på "internet" og alle artikler har en sort overskrift, og alle andre sider en grøn, og den ser "tykkere" ud end de andre.

Jeg ville give alle resultater den samme overskrift.

Og er enig i at der må gøres noget ved det billede (som nu er en video), der loader for langsomt, og får siden til at "hoppe"



Ellers er det en super fed side.



@ Jacob

Tak for dit feedback og tip.
Jeg har nu fået rettet det med søgeresultaterne.

Synes du også filmen fungere dårligt? Jeg ved godt den loader lidt langsomt. Så skal også have opsat W3 Total Cache - så det ikke hopper sådan.

Jeg skal dog også have flyttet det over på et andet webhotel, så venter lige med at gøre det - indtil jeg har fået det flyttet over :)



Indlæg senest redigeret d. 22.09.2012 20:42 af Bruger #17080
Jeg syntes videoen er en god reklame, men også lidt underligt at reklamere for sit eget site på sit eget site ;)

Men så du havde nogle andre videoer på Facebook siden, måske du skulle bruge en af dem istedet? Evt. kunne du lade en tilfældig video loade.



<< < 12 > >>
t