Feedback på Billigste-Internet

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej :)

Jeg er blevet færdig med min hjemmeside Billigste-Internet - og kunne godt tænke mig lidt feedback på den.

Er den brugervenligt og nem at navigere i? Hvad kan forbedres osv.

Glæder mig til at høre jeres mening :)





19 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tænker, at der mangler lidt information om, at det er de færreste(om nogen?), der faktisk kan vælge mellem yousee og stofanet på bredbånd. Her kommer næste ting så ind, at det måske var relevant med et link til, hvor man kan teste om de kan levere på ens adresse.

Under mobilbredbånd mangler der mange udbydere. Jeg vil samtidig betvivle sandheden i, at du kan bruge det til krævende spil (hvor latency spiller ind).



Nu ved jeg ikke hvilke spil der betegnes som krævende, men jeg har da spillet en del spil uden problemer på et mobilt bredbånd. Såsom World of Warcraft, Leauge og Legends og en række RTS spil.

Latency er jo bare tiden en enhed venter på pakker fra en anden enhed.



Ja er så rigtig at genre spiller ind, jeg hænger fast i FPS og der er det ikke et hit :=)



Syns video er en fed ide som introduktion til siden. den mangler bare lyd.
Også syns jeg det er bedre hvis videoen ikke folde sig ud.
Altså når jeg går ind så står der "Vi har samlet en oversigt over udbydere af ADSL..." i øjenhøjde også går der nogen få sekunder så kommer videoen og skubber det ned. Der ville jeg hellere have at videoen optog pladsen på forhånd så tingene ikke flyttede sig.



Havde ikke opdaget, at der var en video, mangler der evt check på flash support ? Jeg har flash slået fra, men hvis det er en reklame du vil dele så kunne du jo evt. udnytte youtube, så kan vi uden flash også være med via deres html5 løsning.



Tak for jeres feedback!

@ Benni
Når den nye tabel er blevet lavet, vil jeg tilføje de mobile bredbånds udbydere. Kan du evt. prøve at se om du kan se videoen nu? Den skulle gerne være skiftet til html5.

@ Scootergrisen
Ja. Jeg skal have opsat W3 Total Cache når jeg har fået rykket det over på et andet webhotel - så det ikke kommer sådan i hak.
Ja, ved godt det med lyden. Men er tvivl om hvilken lyd jeg skal tilføje. Jeg har været lidt inde og kigge på http://incompetech.com/music/royalty-free/ - men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget. Kan du anbefale noget?



Ville det ik være bedre og snakke på video sådan at du forklare det der sker i videoen så folk bedre forstår det.



En ganske fin side.
Dog synes jeg ikke du sammenligner priserne helt fair.

Fx, kan jeg vælge at se priserne på 11-20 mbit på din side, men her får jeg kun 1 pris fra fx fullrate. Den pris er i sammenligningen med en pris på 15 mbit, selvom fullrates pris er på 20 mbit.
Husk på at forbrugeren her kigger på prisen, og ikke nødvendigvis ser alt hvad der står.

Samtidig har fullrate 3 produkter i alt, i den kategori der hedder 11-20 mbit, men du vælger kun at vise prisen på det dyreste produkt. Du skulle måske lave dine kategorier så de matcher bedre :)



Hej Christian :)

Tak for dit feedback!

Jeg giver dig helt ret i, at prissammenligning ikke helt hænger sammen. Men jeg skulle have en programmør til at lave det om her i starten af november, så det blot er én side, hvor man så kan sortere i de forskellige udbyder. Lidt ligesom: http://mp.dk/ har :-)

Det skulle gøre det noget bedre.



<< < 12 > >>
t