Få hjemmesiden til at vise php

Tags:    php login webhotel web10

Hej Udviklere

Jeg har de sidste dage siddet og forsøgt at programmere et simpelt login system til min hjemmeside. Til det har jeg brugt guiden phpskolen på youtube, som er en ganske fin guide til mit niveau, men nu kommer problemet så.

Når jeg forsøger at åbne mine php sider skriver browseren:

The page cannot be displayed

The page you are looking for cannot be displayed because an invalid method (HTTP verb) was used to attempt access.
Please try the following:

Contact the Web site administrator if you believe that this request should be allowed.
Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
HTTP Error 405 - The HTTP verb used to access this page is not allowed.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 405.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Setting Application Mappings, Securing Your Site with Web Site Permissions, and About Custom Error Messages.


Den kan fint vise html sider. Hvordan løser man det? Skal php aktiveres på mit webhotel(Web10)?

Håber der er en af jer eksperter på området der kender løsningen på dette problem.

/AndersSejersen



5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
ser ud til du har en IIS server som normalt bruger ASP.NET istedet for PHP.

vil tro man skal installere PHP på serveren før man kan benytte PHP til scripting på hjemmeside.



Ja, men du har muligheden for enten at vælge Windows eller UNIX, og hvis du har valgt Windows, så er det klart at PHP ikke virker. Her ville jeg nok kontakte udbyderen og spørge om det er muligt at flytte din side til en UNIX-server istedet for en Windows.



Det lyder som om at din webhost ikke understøtter php. Løsningen til det er typisk at vælge en ny webhost.

Hvis du er interesseret i at prøve php, uden at skulle betale for det. Vil jeg anbefale dig at benytte dig af http://www.000webhost.com/
her kan du prøve dine php,scripts af plus du får en mysql database oven i hatten. Dog er der en Traffik begrænsning på 100 GB / måneden . Men hvis det er en lille hjemmeside man laver, er dette ingen hindring :)



Kenneth: Hvordan installere man PHP?

Kevin: Jeg tænkte det samme, men da jeg helst ville undgå at skifte undersøgte jeg det og fandt dette: http://web10.dk/information/speclist
Jeg har Webhotel Basic. Webhotel basic understøtter PHP med Unix, hvad end det så betyder?



Kenneth Hansen: Jo det er der problemet er, tak for hjælpen. Jeg kan selv flytte det via mit kontrolpanel ved Web10.



t