nivo slider og tekst

Tags:    html css jquery

Hej
Jeg har indsat nivo slider på min hjemmeside og har forsøgt at indsætte tekst og grafik som en slide, men det vil den ikke helt være med til. Problemet er at jeg benytter noget responsive css, så når jeg går fra under 1024px skærmbredde og op til over 1200px, så vokser mit slideshow med 200px i bredden og ca. 100px i højden, så jeg kan ikke benytte et image-map, fordi mit link vil flytte sig på de større skærme.
Kan jeg på nogen som helst måde indsætte tekst og knapper som en slide i nivo slider, eller kan jeg lave et image-map der kan tilpasse sig automatisk?
Jeg har fået det med tekst til at virke med denne, men her kan jeg ikke få den til at tilpasse sig til de større billeder på de højere opløsninger.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du bruger bootstrap kan jeg se :-)
Det er utroligt dejligt at arbejde i!

Men angående slider, kan jeg anbefale SlideDeck istedet for NivoSlideren.

Den ser godt ud i alle browser, og giver ingen problemer



Ja, problemet er at Slidedeck koster en smule. nivoslider er gratis. Jeg ville helst holde mig i det der er gratis. Ellers hvis jeg på en eller anden måde kan benytte det hjemmebyggede, som jeg linkede til, således at den kan finde ud af at tilpasse sig. Det skal jo nok laves med noget css/javascript kombination.



Der er også mulighed for, at bruge den her: http://responsive-slides.viljamis.com/



t