Mac

Tags:    mac osx ssd hardware

<< < 12 > >>
Hej

Kan man køre Windows på en Mac air med flash harddisk?
2. Hvad er hurtigst ssd eller flash?



20 svar postet i denne tråd vises herunder
14 indlæg har modtaget i alt 17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor køre Windows når nu man har anskaffet sig en Mac?



Ja det kan man (men hvorfor dog)
Flash drive = et usb stick, så ssd er hurtigst



Indlæg senest redigeret d. 14.11.2012 17:30 af Bruger #17081
Macbook Air ... fordi OS X > Windows



enig jeg forstår det heller ikke helt.



Fordi man som webudvikler godt kan have brug for en windows maskine. Eller er der ikke nogen der længere tester cross browser kompatibilitet? :)



Indlæg senest redigeret d. 14.11.2012 18:25 af Bruger #10216
Fordi man som webudvikler godt kan have brug for en windows maskine. Eller er der ikke nogen der længere tester cross browser kompatibilitet? :)

Jeg arbejder fra en Mac ... jeg har ingen problemer med, at teste cross browser kompatibilitet ( go go VirtualBox ) :/

Jeg har det faktisk lige omvendt, jeg kan ikke rigtigt arbejde fra en Windows, fordi jeg syntes at værktøjer (-og konsolen) på Windows er totalt useless.

Og hvis du bare troller, så lololollolol på dig :/



Men du har vel med en VirtualBox installation også en Windows maskine liggende på din Mac? Det er i hvert fald sådan parallels fungerer.

Hvis det fungerer anderledes, så lol lo på mig, men hvis ikke så lol lol på dig... ;) og troll, monkey og goatass deruda'... :)

Hvad hvis Green nu ikke kender til VirtualBox, eller kun kender til Bootcamp ?



Indlæg senest redigeret d. 14.11.2012 18:42 af Bruger #10216
Indeed, men ud fra hvad han skriver, så lyder det til, at han vil købe en Mac og fjerne OS X og så installere Windows. Og det er lidt fail imho (In My Humble Opinion)



Blot for lige at forklare en lille ting, som Apple mener er det samme, fordi tingene baserer på næsten samme teknologi. Apple skriver at deres computere kører med Flash storage hvilket blot er deres måde at sige SSD på.
Vi kan hurtigt blive enige om at man IKKE køber en Mac for at slette OS X og installere windows på i stedet. Skal man have windows, så kører med man noget virtualiseringssoftware, såsom VmWare Fusion, Oracle Virtualbox eller Parallels Desktop(som er min personlige favorit). Alternativt kan man køre bootcamp assistenten fra Programmer->Hjælpeprogrammer og partitionere sin HDD/SSD således at der er plads til windows, dog skal man med systemer, der kører med SSD, være opmærksom på at f.eks. Macbook Air ikke leveres med meget mere end 256GB plads, hvilket bestemt ikke er nok til to operativsystemer.



Blot for lige at forklare en lille ting, som Apple mener er det samme, fordi tingene baserer på næsten samme teknologi. Apple skriver at deres computere kører med Flash storage hvilket blot er deres måde at sige SSD på.
Vi kan hurtigt blive enige om at man IKKE køber en Mac for at slette OS X og installere windows på i stedet. Skal man have windows, så kører med man noget virtualiseringssoftware, såsom VmWare Fusion, Oracle Virtualbox eller Parallels Desktop(som er min personlige favorit). Alternativt kan man køre bootcamp assistenten fra Programmer->Hjælpeprogrammer og partitionere sin HDD/SSD således at der er plads til windows, dog skal man med systemer, der kører med SSD, være opmærksom på at f.eks. Macbook Air ikke leveres med meget mere end 256GB plads, hvilket bestemt ikke er nok til to operativsystemer.


Jeg har det ok på 128GB til både OSX og Windows7



<< < 12 > >>
t