Valg af loginmetode

Tags:    html css

Hej
Jeg sidder og overvejer at ændre den måde folk skal logge ind på min hjemmeside, da jeg har fundet en måde der passer rigtig godt til resten af min side, men overvejer om jeg skal skifte den nuværende ud med noget andet. Lige nu benytter jeg den I kan se på min hjemmeside under "Kundelogin". Den er baseret på fancybox, men overvejer at ændre den til dette. Men det kunne jo også være noget helt tredje.
Men hvad mener I? Skal jeg beholde den som den er nu, men måske ændre lidt på hvordan den vises, eller skal jeg skifte over til at benytte den anden jeg linker til? Ville noget helt tredje være endnu bedre?



det er vel i bund og grund det samme, du bruger Twitter bootstrap allerede, du har bare ikke stylet størrelsen på din fancybox.



Nej, det var det jeg mente med at ændre lidt på hvordan den vises. Lige nu benytter jeg fancybox fordi det sparer brugeren for 1 unødvendig redirect, samt at du blot kan klikke den væk og straks have den side man var på, uden at den skal gå tilbage til en anden fil. Derudover skal de jo kun sendes til det script der logger dem ind, og derfor sendes til deres personlige side, hvorimod med en hel side til at logge ind, så skal de jo først sendes til denne og dernæst til loginscriptet og så til deres personlige side.



Det giver ingen mening at flytte dit login over på en separat side, i stedet for bare at style din loginbox, efter min mening.
Det er jo præcis det samme, din mangler bare lidt style.



Ja, lige præcis. Men man kan jo aldrig vide hvad folk har af gode ideer til alternative måder at gøre det på.



t