Forslag til side

Tags:    forslag

<< < 12 > >>
Hej

Mig og ven vi har drop at lave en chat side da det næsten kun var mig som bygge på den og ja det var kun mig som skal lave ting og ligne, så derfor ønske jeg at stoppe opgave samme med ham,.

derfor overvejr virkelig at lave et nemt og enkelt opgave som jeg kan styre selv hvis man kan sig det på den måde.

1,Del af opgave

Wordpress
- Ja Det kun være meget lækkert hvis man kun bygge det op i wordpress eller ligne andre system som er færdig bygget til at jeg bare kan gå i gang med at ligge sidste hånd på det hele :)

Bygge den selv
- Jeg har ikke noget med at bygge den selv da jeg skal bare lave et log ind system til mig og dem som jeg giver adgang til f.eks coolshop.dk som selv vil adgang deres vare til siden eller ligne.

Hvad havde jeg tænkt mig?

- havde overvejr at bygge en side hvor man kan finde ud hvor er der billige computer spil og hvor man linker over til den vare man er ind og kigge på min hjemmeside omkring.

- Havde også tænkt mig at gøre sådan at der komme frem med billge gamer udstyr til sin computer mv.

Jeg kan ikke lige komme på flere ting omkring den her opgave.

2, Del opgave

b]Wordpress
- Ja fordi så bliver det nemt og enkelt for mig hvis jeg gerne vil lave en side hvor jeg fremvise nogle video eller skrive lidt omkring programmering for dem som er ordblind og lærer dem noget programmer da jeg mener klart selvom man er ordblind så kan kan godt blive en til at lave hjemmesider og ligne.

Bygge den selv
- Jeg kan selv opbygge design og hvordan det skal se ud, og jeg har sådan en lille ide hvordan det skal se ud,

Hvad havde jeg tænkt mig?

- Det var mange side lave de video omkring tingene men her vil jeg forklare det med min ord omkring programmering.
- Forklare ting selvom man er ordblind så kan man godt blive god til at lave hjemmeside og ligne.
- Skrive video og artikler til dem som besøger siden.


Jeg vil høre om du kan lide forklare eller om du har noget at tilføj eller ligne?..

Det er nok de 2 ide som jeg bedste kan lide og synes godt om, men det vil være lækkert hvis du vil påvirker mig til at jeg måske tag det rigtigt valg! :)

Go aften Danmark :P haha




13 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jesper >

Hvad hedder din hjemmeside ?

Har du installeret Wordpress ? Og hvorfor ikke ?

Det ville være fint at gå igang med at lave videoer der forklare forskellige ting, jeg syntes dog særlig jeg fatter halvdelen af hvad du skriver om det er fordi du er ordblind ved jeg ikke men jeg syntes ikke du er god til at forklare det du søger hjælp til på tekst også skriver du alt for meget syntes jeg men det kan da være det er anderledes når du laver videoer. Du laver bare nogen videoer og uploader dem på youtube så kan du sætte din ind på din hjemmeside med flash.

Jeg syntes du spørger om rigtig mange forskellige ting men jeg syntes aldrig jeg ser resultatet af det.
Jeg kunne godt tænkte mig og se de ting du har lavet.



Wordpress
prøv at google wp plugins chat
http://wordpress.org/extend/plugins/wp-live-chat/
http://wordpress.org/extend/plugins/quick-chat/ <---- ser interessant ud


Det ser ud til at jeg kan bygge en chat side ud af wordpress :) eller hvad man siger:)

Ja nummer 2 ser klart bedste ud :)


Så er det bare finde et godt team til siden hvis der findes nogle?
Jesper >

Hvad hedder din hjemmeside ?

Har du installeret Wordpress ? Og hvorfor ikke ?

Det ville være fint at gå igang med at lave videoer der forklare forskellige ting, jeg syntes dog særlig jeg fatter halvdelen af hvad du skriver om det er fordi du er ordblind ved jeg ikke men jeg syntes ikke du er god til at forklare det du søger hjælp til på tekst også skriver du alt for meget syntes jeg men det kan da være det er anderledes når du laver videoer. Du laver bare nogen videoer og uploader dem på youtube så kan du sætte din ind på din hjemmeside med flash.

Jeg syntes du spørger om rigtig mange forskellige ting men jeg syntes aldrig jeg ser resultatet af det.
Jeg kunne godt tænkte mig og se de ting du har lavet.


Den hedder mebe.dk

grund til at jeg ikke rigtigt nok at lave det til wordpress det er nok pga at jeg kan bedste lide at design siden selv


du vil klart se et 100% og lækker færdig resultatet deet vil jeg love dig 100% :)


Ja jeg synes selv at jeg er god til at forklare ting :) på min egen måde :)



Indlæg senest redigeret d. 24.11.2012 18:52 af Bruger #17136
Indtil videre går det ikke så godt med din hjemmeside.

Jeg får en 404 : http://mebe.dk/



når ja, men jeg skal bare finde på noget sådan hvad jeg skal lave :)

Overvej virkelig at lave en side for ordblind omkring programmering :)



Hvis du har en hjemmeside der siger 404 så burde det da være der du starter.



Hvis du har en hjemmeside der siger 404 så burde det da være der du starter.


tror bare det kun være en fed opgave at lave siden egen video til hvordan jeg lærer programmering :)



Jo men du kunne jo starte med at lave en start side.



Jo men du kunne jo starte med at lave en start side.


Her et lille udkast for hvad jeg havde tænkt mig :) det vil være super fed hvis i give mig FEEDBACK!



Fint så mangler du bare noget indhold.

http://www.mebe.dk/img/slide/1_slide.png
Hvor er det PHP programming ? Jeg kan ikke finde noget.

Hvis du ikke har noget endnu så er det en god ide og vente med at skrive sådan noget indtil du har det.

Det ville være mere korrekt at skrive at du arbejder på at lave det.

Også her http://jesperbok.dk/ der står "Alt inde for programming".
Men her kan jeg heller ikke finde noget.

Jeg forstår bare ikke med alle de spørgsmål du har stildt herinde har du så ikke lavet noget ud af det ?

Men prøv og lav noget indhold så kigger vi på det igen.

Du kunne jo starte med at lave en video også én artikel i hver kategori, CSS, PHP, osv.





<< < 12 > >>
t