Feedback på website

Tags:    feedback

Hej allesammen

Nu har jeg færdiggjort mit website og ville derfor gerne have lidt feedback på den. Jeg ved godt at designet ikke er verdens bedste og at det lige nu er meget simpelt, men ting som portfolie, produkter, om mig, kompetencer osv. ville jeg godt have lidt feedback på, i form af om jeg stiller tingene op på den rigtige måde. Hvordan med mine priser? Er de sat for lavt, i forhold til at jeg er bedre til at programmere end til at designe?

I finder mit website her

Håber på god og konstruktiv feedback fra jer.



Hejsa Kenneth

Sidens design har fået et løft ganske rigtigt, og ser mere professionelt ud.

Første ting der slog mig var din størrelse og dermed hastighed.
Det tog flere sekunder da jeg kom ind på siden før start billedet blev loadet.
264KB er meget for et billede og du burde se at få det komprimeret, for det giver ikke god brugeroplevelse at din side er langsom.

Kompetencer
Dette var det første link jeg kom ind på, og her stod "et så ungt menneske som jeg" uden at være blevet informeret om din alder - hvilket jeg synes var rimeligt dårligt.
Derudover så skal jeg læse meget for ikke at få ret meget at vide om hvilke kompetencer du rent faktisk har.
Jeg havde forventet noget nemt og overskueligt med du kunne PHP, MySQL, etc. i noget brugbart så jeg ikke skulle læse for meget om dig.

Herunder har du Webløsninger og så snart man trykker Læs mere kommer der en sværm af data man skal læse.
Prøv at strukturere dine data bedre med noget indrykning, forskellige fonts, bulletpoints, farvenuancer for at skifte fokus og gøre det nemt og overskueligt for brugeren at se de forskellige sektioner i din tekst og opsætning.

Teknisk Support
Du henviser til samme side som Kompetencer, og er lidt problematisk når de står under forskellige kolonner på forsiden. Virker som om du ikke har nok indhold til at have forskellige kolonner og forskelligt indhold.

Uforpligtende tilbud
Du skriver: