kommentar system updater på samme side

Tags:    php mysqli

hej


det er sådan at jeg har lavet et system hvor den ligger ind i databasen og bliver frem vidste på siden


Hvis vi siger at jeg gå ind på google.dk/kommentar/1/ så skriver jeg en kommentar til artikle eller lign. så klik jeg på send og der efter send den mig tilbage til google.dk hvordan gøre jeg sådan, at den bare opdater og ligger det ind i databasen og send mig hen til google.dk/kommentar/1/. det er lige meget om det er 1 2 eller 5 eller 9 den skal bare blive sendt tilbage hvor man har skrevet kommentar henne.

altså med andre ord at den opdater samme side og ligger det derind. så man ikke skal hele vejen uden om f.eks tilbage igen til at finde google.dk/kommentar/1/ igen eller ligne...

min kode ser sådan her ud;


Fold kodeboks ind/udHTML kode 



det er så min php kode:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 



så skriver den /artikler_indhold.php

Jeg har opret næsten samme indhold men noget af det har jeg klart :

se her på eksperten
Jeg har prøve at gøre som olebole skriver men det virker ikke :( øv øv






4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jeg har prøve at gøre som olebole skriver men det virker ikke :( øv øv

ref http://www.eksperten.dk/spm/974026 #15

den gider ikke gøre det med header men den gider godt ude skrive i echo

du har vel ikke sendt noget til skærmen før du bruger header ??, for så vil header ikke virke.
hvad sker der ?? ved /artikler_indhold.php ?? går den til en blank side eller bare ingenting ??
har du slået fejl visning til (gør man altid under udvikling), igivet faldt hvikle fejl giver den




jeg har husk at slået fejl visning fra

det er jeg ked af, det skal slåes til.
kunne det være der allerede var sendt en header, og du får en advarsel på dette (du har jo skjult visning af advarslen ved at slå fejl visning fra)



Indlæg senest redigeret d. 21.12.2012 12:55 af Bruger #16075
du har vel ikke sendt noget til skærmen før du bruger header. hvis jeg forstå spørgsmål rigtigt så nej. da jeg første skal skrive noget indhold til tekst box før at den ligesom gøre det.

altså jeg skrive bare noget tekst i
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


den gøre intet. jeg har husk at slået fejl visning fra det har jeg gjort på alle min sider så har ingen fejl.






jeg har husk at slået fejl visning fra

det er jeg ked af, det skal slåes til.
kunne det være der allerede var sendt en header, og du får en advarsel på dette (du har jo skjult advarslen ved at slå fejl visning fra)


Sorry det var mig som snakke for hurtigt jeg have slået fejl visning frem:

og det virker nu!..

jeg gøre sådan her:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


den ligger fint ind i databasen og opdater siden hvis man kan sig det sådan.




t