farvel og tak for den her gang

Tags:    tak

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne start med at sige tak for et godt år hvor jeg har fået god og skøn feedback på mine sider ;)


Jeg er dog snart færdig med min side som jeg forventet klare til d 1.1.2013

Så er det sådan der efter 1.1 går jeg langt ned i tid med programmering da jeg skal være far om 7 til 8 mrd ca og jeg er blevet har love min kæreste at bruge mere tid på hende og min barn når den kommer. Da jeg love familie og kæreste at jeg vil gå langt ned i tid med programmering og spille og game og ligne


Dog vil jeg stadig lave hjemmeside men dog ikke lige så meget som nu og her. Det vil nok blive lavet video omkring programmering til min hjemmeside.

Dog vil jeg stadig med programmering ved siden af dog forventer at det bliver ikke lige som nu. Jeg håber du kan følge mig og håber du forstå mig 100% ;)

Så fra d 1.1 er jeg nok ikke så meget på dette forum mere


:'(

Håber du kan forstå mig og følge mig.

Hilsen Jesper p ;)

Ps jeg vil savne jer og jeg vil nok komme sådan af og til og besøge jer og spørger om noget med programmering når jeg har tid og mulighed ;)



Sådan havde jeg det også.
Jeg ønsker dig alt held og lykke med familien :)



Ja tillykke med familien og nyd den mens du kan, for pludselig er stumpen vokset og du kan altid få mere at lave :)
Good luck og fornøjelse.



Ja stort tillykke og god vind med det hele :)



Tak for støtte jeg er bare ked af jeg skal stop hvis man kan sig det sådan.;) men er glad for jeg bliver far



Sæt det på pause istedet for at stoppe. Medmindre det er en virkelig tidsrøver du får, så får du rigelig tid til en hobby. Så er det bare at prioritere.



Det er sådan jeg mener med at stoppe ;) men ja det håber jeg dog det ikke er ;) . Jeg håber at have tid til programmeringen



Hvis du virkelig har passion for programmering eller noget helt andet, vil du aldrig stoppe. Bare fordi man er blevet far betyder det ikke at man skal droppe alt. Det kræver bare at prioritere tingene :)

Held og lykke med alt.



t