Nyt domainnavn

Tags:    domainnavn

<< < 12 > >>
Syntes i domainnavnet http://netkode.dk passer godt til http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/ ?



Indlæg senest redigeret d. 28.12.2012 11:35 af Bruger #13010
14 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har bare altid haft en dårlig fornemmelse for ordet web.

webkode.dk er også taget.

Lige nu tænker jeg at netgrisen.dk er mit bedste bud.



Indlæg senest redigeret d. 28.12.2012 13:23 af Bruger #13010
Nej det er det ikke fordi så når man siger netkode.dk så tænker folk om det er med c eller k.



når jeg tænker netkode/netcode går mine tanker nok i retning af .NET, og det er ikke det du beskriver
men ide'en med at ligge det på et seperat domain er rigtig




Kan bare godt lide ordet net fordi det er kort og fint.

Nu har jeg aldrig skrevet .NET så forbindelse det ikke med det sprog selv.

Navnet hjemmesidekode.dk er da også fint og godt beskrivende men det er bare så langt et ord.



hvad med webkode?
Web er jo den korte version af hjemmeside :)




Nu har jeg aldrig skrevet .NET så forbindelse det ikke med det sprog selv.

jeg er også selv til PHP, men ved også at .NET er meget brugt, i erhverslivet, da mange virksomheder vil kører M$ hele vejen rundt, og kommer måske fra VB(A) gået vidre til ASP, og siden gået over til C#

Navnet hjemmesidekode.dk er da også fint og godt beskrivende men det er bare så langt et ord.

det kan godt være det er langt, men tilgengæld sigende, hvad skulle Erik Ginnerskov med http://hjemmesideskolen.dk/ så sige, og den side er da slået rimeligt godt igennem

Jeg har bare altid haft en dårlig fornemmelse for ordet web.

der er vi så ikke enige, og der er samtidig meget bredt, det ville jeg foretrække, men mange af de gode navne med web er taget

Lige nu tænker jeg at netgrisen.dk er mit bedste bud.

der er da en klar referance til dit nuværende site, nu hænger du jo ligesom på navnet "grisen" så heller webgrisen.dk, men det vil ikke falde i din smag :)




Lige nu tænker jeg at netgrisen.dk er mit bedste bud.


Jeg kan godt lide det :D men virker det ikke som en virksomhed som salger grise til andre?





Kun godt være jeg skulle holde mig til netkode.dk

Hvad er bedst :
netkode.dk
netkoder.dk ?

eller

netcode netcoder netcoding ?
netkodning ?

netkode det lyder måske også som et eller andet login noget ligesom nemid.

Lige nu tænker jeg at netgrisen.dk er mit bedste bud.


Jeg kan godt lide det :D men virker det ikke som en virksomhed som salger grise til andre?


Haha jo det gør det nok for folk der ser det første gang.
Eller som en marineret form for svinekød med net omkring for at holde det sammen.



Indlæg senest redigeret d. 28.12.2012 14:26 af Bruger #13010

Hvad er bedst :
netkode.dk
netkoder.dk ?

eller

netcode netcoder netcoding ?
netkodning ?

vil helt klart foretrække code med C, og gerne internationalt, så jeg ville vælge en af disse 2
netcode.dk eller netcoding.dk


Jeg kan godt lide det :D men virker det ikke som en virksomhed som salger grise til andre?

scooter(grisen) har/har haft nogle subsite der hedder HTMLgrisen, PHPgrisen, CSSgrisen, og reklameret en del for dem i diverse fora, med hensyn til spørgsmål og guide
men giver dig ret grisen er nok ikke det mest velvagte navn, heller ikke til scooter.




Så nu har jeg bestilt...:D

Når det engang virker så kommer jeg med adressen.

Problemet med HTMLgrisen og PHPgrisen er at de startede med at handle kun om HTML og PHP men så senere skrev jeg også om Javascript og CSS og også nogen andre emner også syntes jeg ikke de navne passer så godt mere.

Men jeg har så bare bare beholdt navnet HTMLgrisen indtil nu indtil jeg fandt på noget bedre og kunne få eget domainnavn til alle de sider som handler om det så jeg kan få adskildt scooter og koder.

Personligt har jeg ikke rigtig noget imod man har 1 domainnavn også 100 forskellige emner. Det er jo bare et navn men interessen vokser måske når der kun et et slags emne på et domain.

Statestikmæssigt der er det dog en god ting håber jeg fordi indtil videre har alle scootersiderne overdøvet kodesiderne i statestikken sådan at jeg ikke så let kunne se hvilke sider der var mest besøgt og sådan på htmlgrisen.



Indlæg senest redigeret d. 28.12.2012 14:58 af Bruger #13010
<< < 12 > >>
t