Efterlyser hacker m. dusør

Tags:    html php hacker

<< < 12 > >>
Hej alle udviklere.

D. 28 December 2012 blev mine hjemmesider hacked af en person under gruppe navnet R5EK.

Jeg har modtaget et par emails fra "ham" fra følgende email:

r5ek@Safe-mail.net

Jeg udlover en dusør på 5.000 danske kroner for jer som kan give mig oplysninger om hvem manden er der står bag angrebet.

Manden skal stå til regnskab for hvad han har gjort:

Hackede 30 sider via Sql inj.
Snuppet 6000kr fra min konto og smidt dem på min hosting (får dem ikke tilbage)
Oplyst private ting om mig på nettet.

Så hvis du / i kender til den/dem så skriv venligst til mig herinde.

Dusør 5.000



14 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har ikke tænkt mig at "gøre" noget ved det som sådan, jeg vil vide hvem manden er som står bag så han kan meldes, uden beviser eller sådan nogen sølle ting som emails så bliver han aldrig straffet, manden står bag flere hack angreb:

http://www.zone-h.org/archive/notifier=R5EK

Den mand skal bøde for hans gerninger.



Damn noget skrammel kode, de kan ikke ha' ret godt styr på tingene.

Fold kodeboks ind/udHTML kode 



du kan jo vise den der liste til NITEC så er de klar over du ikke er den eneste.



Hvis nu du bare får dine penge tilbage så er der jo ikke sket nogen skade der ikke kan rettes.

Så kunne du bruge tiden på at gøre din hjemmeside mere sikker i stedet for at bruge tiden på at finde en person der så i sidste enden kan få en bøde på 500 kroner af politiet alt i mens der er andre der er i gang med at hacke dine hjemmeside.

Hvis man lader sin bil stå med åben dør og nøgleren i tændingen så er der jo nok nogen der kommer og tar den.



Du skriver du betaler med kreditkort, så gå til din bank. Din bank kan altid tilbage trække beløb som er foretaget med dette (derfor man altid bliver anbefalet at bruge det fremfor kontooverførsler f.eks.).

Sidder han bag TOR netværket er det nærmest umuligt at finde frem til ham. Sidder han bag almindelig proxy er det lidt nemmere, men stadigvæk bøvlet. Jeg synes stadigvæk du skal melde det til politiet. Det kan hjælpe med at få banken til at tilbageføre dine penge.



Han har ikke som sådan "stjålet" mine penge, han har lavet et "indskud" til min hosting udbyder på 6000kr, det er jeg lidt ligeglad med, for så skal jeg ikke betale i lang tid, men principet er at tænk nu hvis jeg sku bruge de penge, tænk hvis jeg ikke fik dem tilbage? det er tyveri i mine øjne...

Jeg forhøjer gerne dusøren til 7.500kr hvis du/i har nogen beviser til hvem denne mand er?



Indlæg senest redigeret d. 03.01.2013 01:41 af Bruger #16669
<< < 12 > >>
t