Gå til sidste svar

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Kan vi ikke godt få lavet det sådan at man på http://www.udvikleren.dk/ altså forsiden kan se hvilke emner der er kommet svar på som man følger med i, i stedet for man skal vælge "Dine forum tråde" også kommer der et popup vindue.

Også at man på forsiden ved hvert emne kan vælge "Gå til seneste svar" så man ikke hver gang skal gå ind på spørgsmålet også vælg det lille tal til sidste side også selv finde ud af hvad der er blevet svaret sidst.



13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er præcis sådan det fungerer nu, scootergris. Hvis det ikke ser sådan ud hos dig, så er det fordi du på et eller andet tidspunkt har trykket på knappen lige ved siden af der gør at indlæggene i stedet bliver sorteret efter dato :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Altså, når jeg svarer på tråde eller opretter dem, så trykker jeg "Send mig en e-mail ved nye svar", så jeg får en email med link til tråden.. - Jeg sortere heller ikke "post" på trådene efter hvor mange "likes" den har fået, jeg sortere efter hvornår den blev postet..

Det fungere fint for mig, bruger aldrig popupvinduet "Dine forum tråde"



Noget jeg hellere vil have er at pagination systemet bliver fjernet, i hvert fald i tråde - eller bliver lavet på en anden måde.

Det irriterer mig at der bliver vist så få svar per side. Man burde bare kunne scroll'e igennem tråden uden at skulle skifte side hele tiden.




Indlæg senest redigeret d. 16.01.2013 22:57 af Bruger #13363
Eller lave pagination systemet i java/jquery man hurtigt kan komme til den nye side uden at skulle loade siden igen. :bounce:



Ja lad os få gang i noget Java :P
Det er så sjældent jeg bruger det.
Men du mente vel Javascript.



Indlæg senest redigeret d. 17.01.2013 08:26 af Bruger #13010
Jeg har noteret dit ønske, scootergris. Jeg vil tænke lidt over hvordan det gøres smartest :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Problematikken med "Gå til sidste svar" er vel at nogle de får vist post efter rating, så det sidste svar kunne godt ligge inde i midten.



Her på udvikleren ligger det der er skrevet sidst da altid til sidst... ellers er det noget jeg har overset.

Kan man godt få vist efter rating ?

Ellers kunne det jo være en god ide ligesom på stackoverflow. Hvis man ikke har fulgt med i det der blev skrevet også kommer ind første gang så er det meget godt at det bedste svar står lige under spørgsmålet.



Indlæg senest redigeret d. 17.01.2013 18:41 af Bruger #13010
Ok det har jeg sku aldrig lagt mærke til. Det da smart.
Måske de kunne lave om til at ligne knapper mere de ligner ikke rigtig noget man kan trykke på nok derfor jeg ikke har lagt mærke til dem.

Hvis de lignede knapper der var trykket ind og ud så tror jeg det var bedre.



Indlæg senest redigeret d. 17.01.2013 22:49 af Bruger #13010
Altså, på et eller andet tidspunkt må du jo have lagt mærke til dem og trykket på den med dato, eftersom at den default sorterer efter stemmer, så helt umuligt var det åbenbart ikke :P

Mvh.

Kasper (TSW)



<< < 12 > >>
t