Gå til sidste svar

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Kan vi ikke godt få lavet det sådan at man på http://www.udvikleren.dk/ altså forsiden kan se hvilke emner der er kommet svar på som man følger med i, i stedet for man skal vælge "Dine forum tråde" også kommer der et popup vindue.

Også at man på forsiden ved hvert emne kan vælge "Gå til seneste svar" så man ikke hver gang skal gå ind på spørgsmålet også vælg det lille tal til sidste side også selv finde ud af hvad der er blevet svaret sidst.



13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror ikke det har været med vilje jeg har trykket på den ellers er jeg ved at blive gammel.

Jeg har bærbar med touchmus og der kommer man let til at trykke på alt mulig lort man ikke havde tænkt sig fordi jeg bruger touchområdet til at klikke og scrolle på også.

Ligesom skærmen i øvrigt er ret svært og se forskel hvis man har hvid og en lys grå ved siden af.

For eksempel hvis du går ind på http://www.chart.dk/index/default.asp?mode=category&cat_id=78 og holder markøren ved "Mere info" så de bars der kommer de kan være sværre at se på min skærm.

Der er stor forskel på hvis man vipper skærmen og hvis man ser en farve nederst på skærmen også ser den samme farve øverst på skærmen.

Så kan man sige ja ja du har en skod skærm få dig en ny men der skal nok være mange bærbare med sådan nogen skærme.



Man kunne evt. i samme omgang lave en "mark as solved" ... det giver mulighed for, at kigge posts igennem og få et hurtigt overblik over om man kan bruge tråden til hjælp til sine egne problemer eller hvis nu man gerne vil hjælpe, at man så kan se problemet er løst.

Hvis det laves, vil man i oversigten kunne se et lille ✓ men samtidigt se om der er flere nye posts. Det vil være post opretteren og evt. "expert brugere" (evt. dem med høj karma) der vil kunne markere / afmarkere posten som solved.

Grunden til, at det skal være muligt for "expert brugere" at kunne markere / afmarkere er fordi vi ofte oplever nogle hit'n'run postere som egentlig kun opretter sig for, at få et hurtigt svar og så ellers ikke kommer forbi igen - og dermed også er ret li'glad med som posts bliver markeret som solved.

✂---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
✐ Edit: Stavefejl



Indlæg senest redigeret d. 21.01.2013 10:37 af Bruger #17081
Jeg syntes så ikke "mark as solved" funger særlig godt på andre hjemmesider.

Jeg syntes det er fint med at man kan se hvor meget karma et svar har fået også kan man gætte sig til om det er løsningen ud fra hvor meget karma det har, altså hvis indlæg er sorteret i hvor meget karma folk har givet dem. Ligesom på stackoverflow.

Hov vent lidt der er jo allerede "mark as solved" når den der spørger deler karma ud. Med det er jo nok ikke det bedste eftersom den der spørger ofte ikke kender det bedste svar.



Indlæg senest redigeret d. 21.01.2013 15:30 af Bruger #13010
<< < 12 > >>
t