Produkter vises ikke korrekt

Tags:    css

Hej
Sidder med en webshop jeg lige skulle lavet et par rettelser på.
Dog har jeg et problem med listen over fremhævede varer på forsiden.
Jeg har brugt Developer-Tools i Chrome til at finde det css-kode der passer til listen. Problemet er dog at jeg ikke kan få lov at ændre størrelsen af varerne uden at det påvirker andre elementer på siden, der benytter samme class.
Jeg har forsøgt at skrive div#featured .product_block li og så {} og så indsætte en Width. Dog benytter den ikke tilføjelsen.
Er der nogen der kender en måde hvorpå jeg kan gennemtvinge tilføjelsen.
Link til omtalte webshop



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du må gerne være lidt mere specifik med hvor på siden det ligger og hvad problemet præcist er, men hvis det er fordi et element ikke må overskride et bestemt bredde kan du bruge max-width og så eventuelt smide en !important hvis du har noget css der skal overskrives.



Skal det ikke være #featured-products_block_center i stedet for #featured ?

Der er ikke nogen der hedder #featured.





Jeg har også skrevet det som scootergrisen skrev det. Det er bare mig der var lidt doven og ikke gad skrive hele stykket ind i spørgsmålet. Men også selvom jeg i min css har skrevet det korrekt, så går den ikke igennem. Finder jeg derimod product_block li, så slår ændringen igennem, desværre sker det også på elementer der ikke ligger som fremhævede varer, da disse også bruge den class

EDIT: Prøvede lige at kigge en gang mere og denne gang byggede jeg styling, af fremhævede produkter, op med de classes og id, som Firebug skrev at der blev brugt. Nu står alle varer rigtigt, efter at jeg har lavet følgende:
Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Dog overlapper nogle af felterne hinanden. Hvordan retter jeg bedst dette?



Indlæg senest redigeret d. 20.01.2013 19:15 af Bruger #17072
t