feedback på min side

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
har arbejde på de sidste par uger at lave flere videoer til mit site.

Jeg kunne godt tænke mig at høre noget feedback på hvad jeg kan forbedre på min side?.

Ja der er ske meget siden sidst at jeg spurgte jer omkring hvad jeg kunne forbedre.

- Der er kommet flere videoer.
- Jeg har skrevet noget mere mere tekst indhold til siden, og jeg har selv rette det for fejl. (Kan godt være der stadig små fejl).
- Jeg har givet det et nyt look at se på :)

Derfor kun jeg godt tænke mig at i giver mig noget ros/ris.

Link

- DOG SKAL den bare SEO. så er jeg mere glad :)

Håber i kan hjælpe mig videre til at jeg får noget godt ude af siden :)


ha en god ferie! (Hvis du ikke har ferie så god weekend).



det kører bare derud af.



Hej jesper. Det er overhovedet ikke for at være ond. Men fed hjemmeside, godt design, dog lidt svært at finde ud af hvad du vil med siden. Du skal overveje dine youtube videoer en del, eftersom jeg har set nogen stykker nu og det er virkelig irreterende i længden at hører på det vindpust der hele tiden kommer ind på mikrofonen, og prøv at hast lidt op i din stemme eller gør den mere klar og spænderne :-) det kan godt blive lidt kedelig i længden af hører på :-)! Men ellers utrolig flot arbejde!! :-)

Mvh jesper



Hej Jesper

Det jeg lagde allermest mærke til, var et utal af stavefejl, grammatiske fejl osv. Ikke noget ondt ment, men få hjælp til at rette det, for det distraherer mig meget.



Hej Jesper

Det jeg lagde allermest mærke til, var et utal af stavefejl, grammatiske fejl osv. Ikke noget ondt ment, men få hjælp til at rette det, for det distraherer mig meget.


Ja jeg har fået 2 til at hjælpe mig med at få det til at virker :)

det kører bare derud af.


Hvad tænker du på?

Synes du der er kommet langt flere eller hvad?. er der kommet noget kød på siden?.

Hej jesper. Det er overhovedet ikke for at være ond. Men fed hjemmeside, godt design, dog lidt svært at finde ud af hvad du vil med siden. Du skal overveje dine youtube videoer en del, eftersom jeg har set nogen stykker nu og det er virkelig irreterende i længden at hører på det vindpust der hele tiden kommer ind på mikrofonen, og prøv at hast lidt op i din stemme eller gør den mere klar og spænderne :-) det kan godt blive lidt kedelig i længden af hører på :-)! Men ellers utrolig flot arbejde!! :-)

Mvh jesper


Jeg skal nok forbedre nogle flere videoer og jeg skal lige finde på noget der er lækket at se og høre på!. da jeg mener helt klart at det ikke skal være noget kedeligt for både min besøgende eller ligne.





Indlæg senest redigeret d. 20.02.2013 21:57 af Bruger #17136
Jeg syntes faktisk din sidste video ... upload billeder er noget bedre end de andre du har lavet. Man kan se teksten og lyden er meget bedre. Lidt mere forberedelse kunne have været godt. Og indholdet kan stadig diskuteres lidt.

Du fortæller f.eks. kun hvad du laver og siger egentlig det samme som det du skriver: "Og så skriver jeg $_FILES['file'] og så skriver jeg $name1 og så skriver jeg filen er uploadet, du vil sagtens kunne forklare det meget bedre. Hvad er de enkelte ting, hvorfor gør vi det. F.eks. forklarer du ikke hvad forskellen på $_POST og $_FILES eller hvad de overhovedet er. Hvorfor checker vi om $_POST isset? Hvad er indholdet af $_POST og $_FILES egentlig ?

Hvis jeg f.eks. skulle bruge videon til, at lære noget frem for blot, at skrive det af, så er det sådan nogle ting jeg gerne ville lære / vide.



Indlæg senest redigeret d. 21.02.2013 08:31 af Bruger #17081
Jeg syntes faktisk din sidste video ... upload billeder er noget bedre end de andre du har lavet. Man kan se teksten og lyden er meget bedre. Lidt mere forberedelse kunne have været godt. Og indholdet kan stadig diskuteres lidt.

Du fortæller f.eks. kun hvad du laver og siger egentlig det samme som det du skriver: "Og så skriver jeg $_FILES['file'] og så skriver jeg $name1 og så skriver jeg filen er uploadet, du vil sagtens kunne forklare det meget bedre. Hvad er de enkelte ting, hvorfor gør vi det. F.eks. forklarer du ikke hvad forskellen på $_POST og $_FILES eller hvad de overhovedet er. Hvorfor checker vi om $_POST isset? Hvad er indholdet af $_POST og $_FILES egentlig ?

Hvis jeg f.eks. skulle bruge videon til, at lære noget frem for blot, at skrive det af, så er det sådan nogle ting jeg gerne ville lære / vide.


Det lyder godt at du synes det er blevet bedre med tiden!. Jeg kan love dig der kommer langt flere videoer omkring php og ligne :) og det skal nok være nogle fed emne på en måde :)

Ja det skal nok blive forbedre :)
Kan godt se hvad du mener men håber du synes der er kommet lidt kød på min videoer :)



Kort sagt så giver _ingen_ af dine tekster mening.Har ikke kigget på dine videoer endnu, men dine tekster giver ikke mening.

Det starter med dit logo og din catchphrase - den giver ingen mening. At læse teksterne er som at høre på Amalie fra paradise. Det er volapyk. Du skal seriøst have skrevet bedre tekster hvis du vil tages seriøst som underviser, hvis ikke du selv kan kommunikere godt og præcist så kan du ikke lære det samme til andre.



Kort sagt så giver _ingen_ af dine tekster mening.Har ikke kigget på dine videoer endnu, men dine tekster giver ikke mening.

Det starter med dit logo og din catchphrase - den giver ingen mening. At læse teksterne er som at høre på Amalie fra paradise. Det er volapyk. Du skal seriøst have skrevet bedre tekster hvis du vil tages seriøst som underviser, hvis ikke du selv kan kommunikere godt og præcist så kan du ikke lære det samme til andre.


Fint nok,

du mener helt klart at jeg er ligesom Amalie fra paradise, men som sagt sagt er jeg ORDBLIND!. så det kan godt være noget volapyk men jeg har 2 gode venner som kigger på det lige så snart de har tid til det.



du mener helt klart at jeg er ligesom Amalie fra paradise, men som sagt sagt er jeg ORDBLIND!. så det kan godt være noget volapyk men jeg har 2 gode venner som kigger på det lige så snart de har tid til det.


Er fløjtende ligeglad med om du er ordblind - det handler om at virke seriøs overfor potentielle kunder. Hvis du vil være en spiller i det her skal du kunne skrive tekst der sælger. Eller få andre til det. Hvis du vil sælge kurser til nogle personer du ikke kender skal de først kunne finde ud af hvad det er du sælger, hvilket produkt de skal købe - og så stole så meget på din side/dig at de køber det af dig.

Hvis du fandt din egen side på nettet ville du så vide hvad der der du sælger, hvad du skal købe - og ville du købe det?

Det handler ikke om at stave - det handler om at skrive hvad det er du har, eksempelvis denne sætning: "Vores emner skal vise dig vigtigt information til din programmering såsom at du ikke går tabt i vores artikler"

Det er sådanne formuleringer man ikke forstår noget af

1: hvordan kan et "emne" vise nogen noget? og så vigtig information - hvordan viser man information?
2: anden del af sætningen: "såsom at du ikke går tabt i vores artikler" - altså i vil vise information for at jeres kunder ikke går tabt???

Hvis jeres brugere er i fare for at gå tabt i jeres artikler, er de ikke gode nok! Giv kvalitet hvis i er seriøse omkring jeres produkt og jeres brugere.




Indlæg senest redigeret d. 24.02.2013 13:41 af Bruger #2730
du mener helt klart at jeg er ligesom Amalie fra paradise, men som sagt sagt er jeg ORDBLIND!. så det kan godt være noget volapyk men jeg har 2 gode venner som kigger på det lige så snart de har tid til det.


Er fløjtende ligeglad med om du er ordblind - det handler om at virke seriøs overfor potentielle kunder. Hvis du vil være en spiller i det her skal du kunne skrive tekst der sælger. Eller få andre til det. Hvis du vil sælge kurser til nogle personer du ikke kender skal de først kunne finde ud af hvad det er du sælger, hvilket produkt de skal købe - og så stole så meget på din side/dig at de køber det af dig.

Hvis du fandt din egen side på nettet ville du så vide hvad der der du sælger, hvad du skal købe - og ville du købe det?



ja okay jeg kan godt se det men jeg er i gang med få det væk og så ligge noget kode på sådan at mine venner ikke skal hjælpe mig hver anden dag :D

Håber du kan forstå hvad jeg mener og jeg kan 100% godt se hvad du mener med det! :D



<< < 12 > >>
t