Feedback på min side

Tags:    feedback

Hej


Det er sådan at jeg har få nogle feedback på min hjemmeside hvad jeg kunne forbedre den på osv.. :)

Jesperbok.dk

håber du har ris og ros til mig:)

jeg vil gerne høre hvad jeg kan forbedre på min side?.


Hilsen Jesper



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Til Dan; normalt kan man tilkøbe et såkaldt SSL-certifikater til sit webhotel, der giver denne sikkerhedsforanstaltning, altså https. Det koster meget forskelligt fra webhost til webhost, men koster omkring de 300-500 danske kroner så vidt jeg har forstået på det hele. Ærligtalt forstår jeg ikke, hvorfor han har det på sin side, da det kun er nødvendigt, hvis det f.eks. er en webshop eller en side, der arbejder med vigtige personlige informationer.

Men det kan jo være han har en anden side, som netop gør det, og så lægger hans side bare på samme server.

Til Jesper; ærligtalt så virker din side uprofessionel og særdeles lam. Man kan tydeligt se, at det blot er et template, da skrifttypen på dine slides er særdeles useriøs og latterlig, i forhold til resten af siden. Du burde droppe slideshowet, og istedet sætte de 4-6 nyeste artikler ind på forsiden, da forsiden faktisk er totalt nyttesløs. Men ellers flot side.



Indlæg senest redigeret d. 07.03.2013 23:25 af Bruger #16605
Hvad har du ændret siden sidst? Ud over et par småting. Designet er jo det samme og er det ikke stadig bare et template? :-)



Hvad har du ændret siden sidst? Ud over et par småting. Designet er jo det samme og er det ikke stadig bare et template? :-)


Jo det er stadig det sammen men dog der i mode er tekst blevet ret for fejl de steder hvor han kun komme ind omkring :)



hvordan har du egentlig fået https på den ?


Og er infoen under "Vores info" og "om jesperbak.dk" ikke lidt det samme, man kunne godt samle det under et menupunkt og evt. skrive noget mere.



Kunne man ikke have de sidste 5 artikler på forsiden??

Syntes bestemt at du skulle anskaffe dig en bedre mic ;)



Tak for foreslaget, jeg ser på det :D



t