Justify inline blocks IE/andre?

Tags:    html css

Hej Udviklere.

Jeg prøver at få justified nogle inline-block elementer på en sort bjælke, og det virker også fint i mine browsere på min Macbook. Men når jeg tester den i IE på Windows eller Mozilla på Linux, kommer der 2 rækker, så det ikke længere ser så lækkert ud.

Er der nogen der ved hvordan man bedst justifier html elementer der er enten inline-block eller block elementer? Det er sådan set ligemeget hvilken type det er, de skal bare justifies. Jeg har søgt på nettet og det har da også fået det til delvist at virke. Det virker blandt andet i Chrome på Windows, så der kan I se hvordan det er meningen det skal se ud i de andre browsere.

Håber I kan hjælpe.

Link: Testside

User: changebags - Pass: changebags

EDIT:

Tjekkede det lige i IE 7, hvor det ser fuldstændig åndssvagt ud! - Håber der er nogen der kan hjælpe!



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2013 10:06 af Bruger #8884
2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan godt ske dit problem, og jeg har ikke umiddelbart en løsning, men et råd er at droppe IE7. De 0,9% der stadig er så snot dumme, at bruge en så gammel browser er helt ærligt selv ude om det. Og skal "moderne" sider understøttes i så gammel en browser, så kræver det masse arbejde - og det er langt fra alt der kan lade sig gøre. Tvivler i øvrigt på at den målgruppe du søger, bruger en browser tilbage fra 2006. De fleste har nok computere der der er født med Windows 7.

Bare fokuser på IE9+10 og så de nyste versioner af de andre browsere, så KAN alle være med.



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2013 10:44 af Bruger #16372
Kan godt se, at det måske ikke er så nødvendigt at sørge for IE7 support, men det ændre ikke på, at det ser hæsligt ud i IE8 og IE9 i forhold til hvordan det ser ud i Chrome.

Problemet er stadig ikke løst, håber nogen kan hjælpe!

Det gør ikke noget hvis der skal noget JavaScript ind over.



Indlæg senest redigeret d. 26.03.2013 22:47 af Bruger #8884
t