Feedback på egen side

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej

Jeg er så småt ved at være færdig med min egen side, så nu ønsker jeg noget feedback.

Så kom gerne med ris og ros ;)

andersmandersen.dk



Flot Wordpress theme.... ;)





Super fedt lavet, men gør din kontakt del større, så det rent faktisk bliver "en side" for sig selv.

Din adresse, hvis det er din privat adresse, er du så sikker på du vil have den liggende?

Desuden syntes jeg det passer bedre, at have firma adressen på i stedet for privat adressen.



Hej Anders.

Det kan tydeligt ses at det er Wordpress med en specifik theme som du har installeret. Det er sådan set overordnet.

Men som Jacob skriver det, gør kompetencen samt kontakt siden større så de har hver deres sidde og ikke befinder sig på samme billede. HVis det giver mening.

Samt er menuen ikke særlig brugervenlig. Først starter den nede når man så trykker på noget, hopper menuen op. Ikke særlig godt hvis der kommer en ikke internet kyndig person ind på din side.

Fortsat god dag.



Tak for feedback.

Jeg regner med at menuen skal flyttes op i toppen. og at tilføje flere kompetencer, sådan den får en side for sig selv ;)



Jeg testede siden på Windows Phone for dig: http://sdrv.ms/14Wpwu9



Tak nicky :)

Når jeg får flytten menuen op i toppen, skulle den gerne fikse det problem :)



trykker man på kompetencer bliver referencer highlighted



Jeg syntes at du skal gøre menuen lidt synlig, jeg følte at jeg skulle lede efter den. Evt rykke den lidt længere op.

Ellers ser det sku fint nok ud, selvom jeg ikke er så meget til onepage sites.



trykker man på kompetencer bliver referencer highlighted


Ja har fået det af vide. Men tror evt det er fordi din skærm er for lille? til at den kan scoll helt ned.

evt en idé til at kunne fixe dette problem?



trykker man på kompetencer bliver referencer highlighted


Ja har fået det af vide. Men tror evt det er fordi din skærm er for lille? til at den kan scoll helt ned.

evt en idé til at kunne fixe dette problem?


Samme sker her - både ved kompetencer og referencer.

Google Chrome, og for en god ordens skyld: 22" 1920x1080.



Indlæg senest redigeret d. 10.04.2013 18:35 af Bruger #16372
<< < 12 > >>
t