reload siden efter fadeOut.

Tags:    ajax

<script type="text/javascript">
$(function() {
$(".opr").click(function() {
$('#load').fadeIn();
});
$('#load').fadeOut(10000);
});
</script>

Kan man få den til at reloade samme samme side man er på.
?s=minside
Når fadeOut(10000) er sket. ?



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
er ideen, at den skal blive ved med, at reload ?



Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Det burde kunne gøre det. Har dog ikke testet



ide'en med ajax er kun at loade den den af siden der ændres, så det vil være dumt at loade hele siden, og hvordan vil du så se ændringer, du har foretaget via js, med mindre du opdaterer serverside med ajax
hvilke effekt er det helt precist du vil opnå ??
har du en demo ??




Det jeg vil opnå, er hvis jeg udfylder input felter, gemmer den med cookies.
Men den vil ikke vise de felter man har udfyldt, før en reload. Hvis i kan følge mig.

Så derfor, hvis man har udfyldt med fejl, får man en fejl beskrivelse frem. Og efter de 10 sek. Så forsvinder fejl beskrivelsen, og der ønsker jeg man kan loade <formen>.




gemmer den med cookies.

når du anvender cookies på din side er du selvføgelig opmærksom på du skal lave en disklamer, der indeholder en besked om du anvender cookie, og hvad du anvender dem til. brugeren skal have mulihed for at accepterer brugen af cookies, og skla have mulihed for at slå sin acceptet fra igen

jeg ville droppe anvendelsen af cookies.

lav din validering clienside (JS / JQUERY), hvis det fejler clientside, postes data til serveren, hvor de SKAL valideres igen (stol aldrig på clientside validering), hvis der er fejl sendes sigen igen hvor input felterne er udfyldt med de værdier der er posted (der er valide)

jeg tror jeg ville lave noget code ala dette:
med clientside og serverside validering,
jeg kunne bruge http://bassistance.de/jquery-plugins/jquery-plugin-validation/ til at validere clientside, men den plugin fylder, og jeg bruger den ikke til andet, så good old js validering er mere effektivt
Fold kodeboks ind/udKode 





t