Kan ikke logge ind i Drupal

Tags:    drupal

Hej
Nu har jeg udfordret mig selv og har gjort et forsøg med at lave mit site om til at benytte Drupal 7 i stedet for at kode det hele selv. Dog er jeg nu stødt ind i et problem.
Jeg har i et par uger ikke arbejdet med mit drupal site, som ligger min localhost, og da jeg så ville ind og arbejde videre med det i dag, så besøger jeg localhost/<mitsitenavn>/user i min webbrowser, og forsøger at logge ind. Jeg ved at jeg skrev kodeord og brugernavn korrekt, men jeg bliver blot sendt retur til login-formularen og får ingen fejlbeskeder.
Jeg har så forsøgt at ændre mit kodeord via PHP gennem et script fra drupa.org: http://drupal.org/node/1556488

Efter at have redigeret scriptet ser det nu således ud:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Jeg ved at det hele virkede da jeg for et par uger siden arbejdede med det sidst.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey Kenneth. Lyder ærgeligt.
Har ikke så meget tjek på Drupal.

Men jeg ved at den gemmer dit password i databasen. Så mon ikke du kan finde en hash derinde du kan ændre



Hej.
Jo. Det gør man med den vedlagte php-kode, som jeg har fundet i drupals officielle dokumentation.



Hvis du har drush installeret, så kan du skrive

Fold kodeboks ind/udKode 


Om ikke andet kan du omskrive det i databasen :)



Hej
Jeg har ikke drush installeret og hvis det kan være til nogen hjælp, så virker siden fint når jeg kører den gennem MAMP, men når jeg kører den gennem min localhost Ubuntu-server, så kan jeg ikke logge ind.

EDIT: Min server havde ikke rewrite-modulet aktiveret i Apache2



Indlæg senest redigeret d. 10.05.2013 17:00 af Bruger #17072
t