Feedback på siden - Bedre på noget

Tags:    feedback mysqli php css3

Hej

Jeg har brugt de sidste 2 mrd på at arbejde med denne her side. jeg kan ikke komme med på flere ting som jeg skal lave til siden, derfor kunne jeg godt tænke mig at få noget feedback på hvad jeg måske skulle overvejer eller lave om på som du mener er dårligt for dig eller hvad man siger.

Min leder har sagt godkendt for design, og bare siden, men det kun være jeg eller ham havde overset nogle ting som i måske kunne se på siden.

Hilsen Jesper

KIG HER



Hej Jesper

Jeg vil gerne rose dig for designet. Jeg syntes virkelig godt om det. Godt farvespil, samt opsætning. Det virker ikke særlig forvirrende, og det er forholdsvist roligt for øjnene at se på - GODT ARBEJDE!!!!

Der er dog et lille 'fejl' der hvor de tre nyheder er at finde på forsiden. Den første nyheds 'Læs Mere' link er længere nede end de andre. Det virker lidt kikset. Ellers har jeg ingen andre ting at sige.



Tilgås siden fra mobil kan man hverken zoome ind eller ud. Man får bare en 100% fornemmelse af siden, men det virker rigtig træls at navigere i for mig personligt.



Tilgås siden fra mobil kan man hverken zoome ind eller ud. Man får bare en 100% fornemmelse af siden, men det virker rigtig træls at navigere i for mig personligt.


Mobil siden er stadig under udvirkeling og arbejder sådan på at den bliver tilpasse mere og mere og bliver letter for andre at komme rundt på den. -Vil klart tag det med i min tanker omkring dette.

Det skulle meget gerne være tilpasse nu og virker 95%. har bygget om på det og skulle meget gerne virker :)

Hej Jesper

Jeg vil gerne rose dig for designet. Jeg syntes virkelig godt om det. Godt farvespil, samt opsætning. Det virker ikke særlig forvirrende, og det er forholdsvist roligt for øjnene at se på - GODT ARBEJDE!!!!

Der er dog et lille 'fejl' der hvor de tre nyheder er at finde på forsiden. Den første nyheds 'Læs Mere' link er længere nede end de andre. Det virker lidt kikset. Ellers har jeg ingen andre ting at sige.


Bliver glad når jeg høre de flotte ord fra dig!.

Utrolig tak for de flotte ord. design og idér er hente fra andre sider og så har jeg bare valgt at "mix" det sammen sådan at det blive tilpasse på flere måde hvis man kan sig det sådan :) og rigtig mange gerne tak :)

okay, jeg har kigget på sagen og den skulle meget gerne være klart og tilpasse sådan at de er eneste :) (Havde ikke set fejl overhovedet.)





Indlæg senest redigeret d. 12.05.2013 01:28 af Bruger #17136
Hvad med at du evt. lavede en titel i h1 størrelse? Der mangler lidt oppe ved siden af logoet :)



Hvad med at du evt. lavede en titel i h1 størrelse? Der mangler lidt oppe ved siden af logoet :)


Vdr størrelse så skal alt title kun stå der ud i et :)

vdr noget ved siden af logo, hvad skulle det være så??



Jeg tjekker ikke så tit herinde, men jeg kan se du har fået et banner derop, det var præcis sådan noget jeg tænkte. Jeg foreslog bare at sætte en site title derop i stedet, men super med det logo der :)



Indlæg senest redigeret d. 12.06.2013 20:14 af Bruger #16767
Okay, men det bliver som det er nu,.

Jeg synes dog der i mode at der er ikke så meget mere at gøre ved design :) dog kan jeg forbedre backin på siden :)

eller har du/i nogle forslag til hvad jeg måske kunne lave på siden:)



Når jeg kører musen over profilerne under mandsskab eller over dine "læs-mere"-felter kommer der ikke noget farveskift. Hvad med noget hover-farve?

Ellers rigtg godt arbejde!!



Når jeg kører musen over profilerne under mandsskab eller over dine "læs-mere"-felter kommer der ikke noget farveskift. Hvad med noget hover-farve?

Ellers rigtg godt arbejde!!


Jo, det kunne godt være at man skulle kig på det, men det bliver sådan hen af vejen.

Det er intet stort så det bliver ikke nu og her. :)

EIDT d 16, juni

Det er gjort nu! :)



Indlæg senest redigeret d. 16.06.2013 15:02 af Bruger #17136
t