slideup boxxen

Tags:    php mysqli css jquery

Hej


Lige nu arbejder på at når man sender en email og man har klik "send" så når siden har reload så skal der komme en box frem og sige "Tak for email vi kigger på den" eller ligne i den still.

det skal bare første være når man har klik på den. jeg har dog der i mode prøvet at gøre sådan her:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 



Fold kodeboks ind/udPHP kode 



så ned ved footer har jeg tilføj den her:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 


men når jeg tænker mig omkring det her:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


så hvis bruger kommer tilbage efter 2minutter så stå den der stadig væk, og der tænker jeg lidt og den skal kune vise engang og ikke flere gang. så jeg tror at den skal blive lavet om til noget andet eller ligne.


Håber du kan hjælp mig videre til at jeg kan få klart min opgave :)

Lige nu er jeg total LØSE!



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kunne løse problemet med at slette sessionen igen, når siden bliver reloadet? Altså først tjekke om den eksisterer og hvis den så gør, skal den slettes?

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


- Men ærligtalt synes jeg det er en lidt mystisk måde du vil gøre det på, hvorfor ikke bare udskrive DIVen når du tjekker om mailen blev succesfuldt sendt? :)



Normalt ville man ikke bruge SESSIONS til sådan et lille script, hvor en session intet formål har. Du kunne i stedet vælge og checke om et hidden input felt er sat.
Med hensyn til din slide effect - tror det du vil have i sidste ende og at den dynamisk sender din mail via AJAX og så viser din slider hvis du får returneret fx 1 fra din AJAX side.



Normalt ville man ikke bruge SESSIONS til sådan et lille script, hvor en session intet formål har. Du kunne i stedet vælge og checke om et hidden input felt er sat.
Med hensyn til din slide effect - tror det du vil have i sidste ende og at den dynamisk sender din mail via AJAX og så viser din slider hvis du får returneret fx 1 fra din AJAX side.


Åååhh det var en god idé altså hidden værdi var sat, ;) Har du nogle forslag?

Har du et link til siden hvor mange viser det her:

Du kunne løse problemet med at slette sessionen igen, når siden bliver reloadet? Altså først tjekke om den eksisterer og hvis den så gør, skal den slettes?

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


- Men ærligtalt synes jeg det er en lidt mystisk måde du vil gøre det på, hvorfor ikke bare udskrive DIVen når du tjekker om mailen blev succesfuldt sendt? :)


Jeg vil bare gerne uden gå at skulle få 100% email sådan hvis person "klik" F5 så den reload siden og sender igen. hvis du kan følge mig?



Du kunne jo bruge ajax, som jeg tidligere har skrevet :)

www.jquery.com



Du kunne jo bruge ajax, som jeg tidligere har skrevet :)

www.jquery.com


Du mener det her : http://api.jquery.com/category/ajax/



t