Forslag til hvad jeg skal lave?

Tags:    forslag

Hej

det er sådan at jeg har forbedre og lavet denne her side færdig 98%, men der vil altid komme noget nyt, hvor jeg skal være glad til dette.

Siden kan ses her:

har overvejr lidt at bygge en sms server eller ligne til siden hvor man kan sende en sms.

Hvis dette er svært og koster penge så vil jeg helst ikke.


jeg har også overvejr at arbejde med noget php formworks. eller ligne i den stille.

Har du nogle forslag til hvad jeg sådan kan lave lige pt



Det kommer lidt an på hvad du bedst kan lidt, at lege med.

Hvis det er frontend kunne du jo lave siden responsive og evt. Med henblik på Mobile first princippet. Skal det være ekstra sjovt kan du jo lege med en CSS-preprocessor som f.eks. LESS eller Sass.

Vil du helst lege med backend kunne du jo, som du selv er inde på, implementere siden i et mvc framework.



Jeg er sådan set ligeglad, hvad det sådan set er :)

Kunne godt være at jeg skulle overvejr at bygge den op til responsive, men har du nogle gode links til mig?

Jeg kan også godt lide at lave med backende :)

jeg elsker sådan set begge ting :)



Du kunne give dig i kast med PHP frameworket CodeIgniter (CI), som både benytter sig af design princippet 'MVC', men samtidig tilbyder mange forskellige libraries, som gør det lettere at lave forskellige funktioner i din applikation. CodeIgniter er samtidig meget begyndervenligt, og har en super god dokumentation, samt massere af hjælp fra diverse forums på internettet.



Indlæg senest redigeret d. 17.05.2013 22:37 af Bruger #4487
Eller Laravel www.laravel.com



+1 Laravel :)



Vil klart overvejr det da jeg har kigget på http://ellislab.com/codeigniter og der synes jeg det virker utrolig forvirret!



Hvis du er pjattet med frontend udvikling, kunne du kaste dig ud i at lære at bruge LESS, eller opsætte designet i Bootstrap responsive webdesign. :-)



Indlæg senest redigeret d. 23.06.2013 20:18 af Bruger #17647
t