ligge 1 tal ovne på det som er her og nu

Tags:    php mysqli

Hej


Lige nu sidder jeg arbejder på et lille "Synes godt om", dette formål skal bruges til brandfolk til at vise hvilke uddannelse aften de gerne vil have.

Jeg har prøvet at gøre sådan her:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Fold kodeboks ind/udPHP kode 



jeg kunne godt tænke mig at det var sådan at synes jeg godt om, f.eks om mandag. så om onsdag synes jeg dårligt om så bliv den taget fra synes godt,

Fold kodeboks ind/udSQL kode 



Du må gerne ret i kode hvis du synes at jeg kan gøre det bedre, ;) men gerne lige forklare mig hvad jeg skal gøre eller hvad du har gjort :)


Tak for hjælpen :)


DET VIRKER NU!!

Men det her virker ikke!



F.eks hvis jeg har 2 kommentar så og jeg synes godt om en af dem, og den anden synes jeg dårligt om så bliver det 0., men hvis jeg synes dårligt om en ting 2 gange. så bliver det -2 men hvis jeg liker 1 gang så er det -1, men så over i den anden liker jeg for kommentar så bliver den til 0 der hvor jeg var før, men så har jeg +1 der hvor jeg lige har klikket :)


har prøve sådan her:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Der virker det her fint.


Fold kodeboks ind/udPHP kode 


id det er indhold som er blevet angivet af indhold.

indhold_id er den side som man er ind på, f.eks side 2 så er det 2, men hvis det er 5 så er det bare 5. :)

Det her virker overhovedet ikke på nogle måde.

det er ligesom når man klikker på dem så sker der intet overhovedet.

Hvis jeg liker altså synes godt om, så tag den fat i alle dem fra den side og "like" dem selvom man ikke har, så det jeg skal have hjælp til er når jeg liker på f.eks id 1 så skal den sige til database at det er id 1 vi har taget fat i. og det IKKE er alle sammen.

så ligemeget så når jeg synes godt om en af tingene som jeg har på siden skal talt være unik, hvis jeg skal tag fat i id fra database omkring kommentar så skal jeg skriver sådan her;

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Håber du kan se problemet :)




Indlæg senest redigeret d. 22.06.2013 03:39 af Bruger #17136
t