uddannelse valg

Tags:    uddannelse

<< < 12 > >>
Hej

Jeg overvejer lidt at gå tilbage til it-uddannelse til næste sommer.

Jeg vil gøre sådan her:
Web integrator -> Webdesigner
Web integrator -> Datatekniker
Web integrator -> Digital media

ellers andre forslag?

Det skal lige siges at jeg er i gang med at forbedre mit danske sprog og bedre til andre små ting.





Hvorfor gå fra web integrator til datatekniker? Den kan du tage uden web integrator plus de er milevidt fra hinanden i forhold til arbejdsområde?



Hvorfor gå fra web integrator til datatekniker? Den kan du tage uden web integrator plus de er milevidt fra hinanden i forhold til arbejdsområde?


Tja, det er rigtigt nok ;)



hvorfor ikke bare:
Web integrator -> arbejde



Måske en håndværkeruddannelse...eller du kan læse til læge. Måske botanik?

Hvis du fortalte os, hvad du gerne vil arbejde med, når du er færdig, så vil det være lidt lettere at finde den rette uddannelse.



#robert,

ja det er rigtigt nok, jeg har overvejet redder/brandmand og web integrator,

#Dan jamen skal man ikke have flere uddannelse hvis man vil værer et god virksomhed?



Ok...brandmand ved de nok bedre nede på brandstationen.
Men hvis du vil være "web integrator" hvorfor så ikke stoppe efter "web integrator" uddannelsen?



Ok...brandmand ved de nok bedre nede på brandstationen.
Men hvis du vil være "web integrator" hvorfor så ikke stoppe efter "web integrator" uddannelsen?


det kun også være at jeg bare skulle tag den og sidde og arbejde med databaser og deres system og forbedre der hjemmeside osv og andre små ting :)



Tag én ting af gangen. Når du er færdig som web integrator, kan du vurdere, om der er noget, du mangler, og som du ikke kan læse op på selv. Jeg selv har stået for min egen uddannelse de sidste 12 år, siden jeg afsluttede datamatikeruddannelsen...det skál man kunne i vores fag.



Tag én ting af gangen. Når du er færdig som web integrator, kan du vurdere, om der er noget, du mangler, og som du ikke kan læse op på selv. Jeg selv har stået for min egen uddannelse de sidste 12 år, siden jeg afsluttede datamatikeruddannelsen...det skál man kunne i vores fag.


Åååhh okay, det er klart noget jeg vil overvej og tak for de fine ord alle sammen! :)



Da jeg startede på Datafagteknikeren i sin tid, troede jeg at jeg skulle have en masse certifikater, også videre til Datamatikeren, også måske noget DTU.

Pas på med at sætte for mange forventninger, livet kan ændre sig på kanten af en mønt, og så ville du ønske at du bare arbejede.

Den dag idag, sidder jeg med IT Supporter, kan ikke arbejde pga personlige problemer, sidder og ønsker at jeg kunne holde en normal hverdag, og fornuftig arbejds moral.

Kan ikke engang lave min aftensmad.

Tænk over hvad du vil, og igen, lad vær med at sætte for mange forventninger, jeg måtte kæmpe min vej igennem IT'eren efter mit liv det gik skævt.

Robert er iøvrigt også inde på et fint enme.



<< < 12 > >>
t