Hvad bruger i ?

Tags:    mac

Hej Udviklere :)

Jeg vil gerne vide, hvad i bruger af computer og evt. hvorfor?

På forhånd tak :)



10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt -3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
og alle skriver det hemmelige ord, så får han masser af seo værdi... eller... :o)



Hvad? :)


Nej, det kunne være rart at vide om udviklere er i målgruppen til hjemmesiden - hvis altså ikke i selv kan reparere jeres Mac :)

Hvis man skal tegne sig et billede af et segment, så må man vel spørge dem? :)

EDIT: Du tænker på signiturteksten. "Den er jeg vist ikke den eneste, der bruger" ;)


jeg tror at han tænker på at at hvis mange af os skriver... ordet som du ønsker at reparere i denne tråd så giver det en god SEO værdi - Men dét er bare mit gæt ;)

Min bærbare er en Acer Aspire med Windows 8 som styresystem og på min stationære bruger jeg Linux - Æbleprodukterne er bandlyst her i huset.

Er det ikke muligt for dig at finde en partner til din side og så udvide til PC support? Bare et lille råd, det er selvfølgelig dit valg! :)

God søndag!



Jeg er freelance grafiker som arbejder med logo design, grafisk design samt meget andet. Jeg har derfor en monster af en stationær stående hjemme med tilhørende 2x27 tommer skærme.

Min kæreste af har en Dell bærbar til at surfe på og så bruger jeg også en Mac air, denne er dog kun købt ind for at skrive på. :)




Hvad? :)


Nej, det kunne være rart at vide om udviklere er i målgruppen til hjemmesiden - hvis altså ikke i selv kan reparere jeres Mac :)

Hvis man skal tegne sig et billede af et segment, så må man vel spørge dem? :)

EDIT: Du tænker på signiturteksten. "Den er jeg vist ikke den eneste, der bruger" ;)


jeg tror at han tænker på at at hvis mange af os skriver... ordet som du ønsker at reparere i denne tråd så giver det en god SEO værdi - Men dét er bare mit gæt ;)

Min bærbare er en Acer Aspire med Windows 8 som styresystem og på min stationære bruger jeg Linux - Æbleprodukterne er bandlyst her i huset.

Er det ikke muligt for dig at finde en partner til din side og så udvide til PC support? Bare et lille råd, det er selvfølgelig dit valg! :)

God søndag!


Det var en god ide :)

Jeg forstår ikke helt den med SEO-værdien - det må hvert fald være meget begrænset..

Hvorfor er Aplle produkterne bandlyst?


Til Alexander:

Mac airen er den til skole eller? :)




har en asus g75 til spiludvikling (Win 8)
og en mba til webudvikling (OS 10)

når jeg skal tilbage til stationær bliver det et sandy bridge-e build med OS 10/Win 8 dual boot, men rejser meget pt, så en stationær giver ik så meget mening.



Jeg har en 13 tommer macbook pro, hvor jeg montere en 27 tommer skærm når den skal bruges til arbejds computer. Det spiller bare ! ;)



En MBPr 15" med tilhørende Dell 27", primært fordi jeg syntes, at terminal, workflow og apps er bedre til webudvikling end på Windows og Linux. Men det er jo et personligt valg :)



Indlæg senest redigeret d. 19.04.2015 20:11 af Bruger #17081
@Anders Vajhøj, @Dan
mon spørgsmålet stadig er ralevant ??
started 31.08.13 22:48




Næppe. Var på telefonen, så så det ikke :)



Hvad? :)


Nej, det kunne være rart at vide om udviklere er i målgruppen til hjemmesiden - hvis altså ikke i selv kan reparere jeres Mac :)

Hvis man skal tegne sig et billede af et segment, så må man vel spørge dem? :)

EDIT: Du tænker på signiturteksten. "Den er jeg vist ikke den eneste, der bruger" ;)



t