Magento - webshop

Tags:    magento

Hej


Det er sådan at jeg skal i gang med at sætte en webshop op til en kunden her snart, og jeg er kommet frem til at Magento virker utrolig godt på en eller anden måde. :)

Det jeg skal høre om:

Hvordan tilføjer jeg dansk til hele siden?

- Jeg har prøvet den her

Hvordan tilføjer jeg et team til siden?


Det virker næsten som jeg vil have det, men det mangler bare lige Admin panel og nogle små steder her og der på min test side





6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der er et plugin system indbygget i PrestaShop .. Themes finder du bare via Google.



Hvis det er første gang du laver en shop, vil jeg foreslå du prøver Prestashop frem for Magento, Magento kan godt være noget af en mundfuld hvis det er første gang.



Hvis det er første gang du laver en shop, vil jeg foreslå du prøver Prestashop frem for Magento, Magento kan godt være noget af en mundfuld hvis det er første gang.


Så du vil mene at jeg bare skal holde mig til Prestashop da det vil være letter for mig fremover at tilføj/tilpasse det efter behov?



ja. Magento kan mere og er generelt set en større shop. Men PrestaShop er nemmere, at komme igang med og lære at forså, så man kan udvikle til den.



Indlæg senest redigeret d. 10.09.2013 09:33 af Bruger #17081
ja.


Okay, Dan kender du nogle gode sider til hvor jeg kan hente gratis teamer til preatashop og pluing? (Hvordan man nu staver til det)



Der er et plugin system indbygget i PrestaShop .. Themes finder du bare via Google.


Jeg siger mange gerne tak og jeg vender tilbage hvis jeg har flere spørgsmål eller ligne :) tak tak !



t