Feedback på fitness-pris.dk

Tags:    umbraco website webdesign

<< < 12 > >>
Hej alle udviklere.

Vi er igang med at lave siden fitness-pris.dk og mangler lidt feedback.

Lige pt. har vi ikke lagt så mange shops på endnu.
Men ideen med siden er at lave en nem måde at få styr på priser, på tværs af de forskellige shops med trænings-tilskud.

Vores hovedformål er værktøjet under kurv, hvor det skal være muligt at finde den billigste løsning ud fra alternativer.

Uden at forklare for meget, vil jeg gerne have at i skyder med alt det ris og ros i kan finde. Alt er velkommen :-)

På forhånd tak ;)



13 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den er super fed - Rigtig godt arbejde!

Jeg har prøvet at komme med lidt kritik:
1. Siden er ikke responsiv. Det er ikke et must, men det er en fin detalje at have med.
2. Under jeres menupunk "online shops" burde I lave de shops I har til links.
3. I mangler lidt oversættelser, bl.a. faldt jeg over "page".
4. Savner en "fjern alle" knap i jeres kurv.
5. Hvad har baggrunden med fitness at gøre? Ikke fordi det ikke ser godt ud, for det gør det, men kan ikke helt se sammenhængen.

Men alt i alt en rigtig fed side, den er bookmarked. Især er jeg vild med jeres måde hvorpå I fortæller brugeren at varen er tilføjet, i stedet for at redirecte brugeren til kurven med det samme, som er en fejl mange laver.

Kan se at I heller ikke har jeres META tags på plads - Det ville være en god idé.

Håber at I kan bruge det til noget.

Held og lykke med det!



Hej Kim

På forsiden ser jeg alle de ting der kan købes. Desværre så har de sidste 2 kolonner ikke noget indhold så der er lidt tekst der kan ses og (pris/100 gr) og et billede med put i indkøbsvogn.
Tror måske godt det kan være dine kolonner der går udover "selve siden" (det hvide) og derfor bliver "usynlig" fordi teksten går i spænd med samme farve som baggrundsbilledet.

Når jeg vælger aminosyrer så er det som om tabellens første kasse bliver forlænget for nu hopper meget mere af indholdet ud på baggrunden og bliver "usynlig".

Din Google Følg bør ikke være i en hvid kasse hvis den skal være på en grå baggrund. Det synes jeg ikke ser specielt godt ud.

Mængder: Synes de er meget dårligt opgivet. Der bør være nogle standarter de kan vælge imellem for når man ser på listen og ser 0,4 kg, 400g, 1 stk.

Synes generelt udseendet er ret godt, dog ville jeg måske gerne have lidt grøn hover effekt i listerne så man kunne se hvilken man peger på (samme som top-menu'erne).

Derudover ville jeg personligt gerne have en galleri-visning af data, så når jeg ser på trænningstøj så får jeg først mange jeg kan se hvilken der er pæn, og så klikke på den og få detaljerne ved at den udvider sig nedad i en kasse.

Personligt synes jeg at "mængde" måske er lidt fjollet på trænningstøj fordi den burde man kunne forstå.

Blog-overskriften når man er inde på "Blog", står helt ud til den venstre kant. Er ikke så kønt.

Ellers en rigigt fin og overskuelig side :)
Farvetemaet er tilpas "raw" til modtageren, samtidigt med den gode kontrast i den grønne.



Den er super fed - Rigtig godt arbejde!

Jeg har prøvet at komme med lidt kritik:
1. Siden er ikke responsiv. Det er ikke et must, men det er en fin detalje at have med.
2. Under jeres menupunk "online shops" burde I lave de shops I har til links.
3. I mangler lidt oversættelser, bl.a. faldt jeg over "page".
4. Savner en "fjern alle" knap i jeres kurv.
5. Hvad har baggrunden med fitness at gøre? Ikke fordi det ikke ser godt ud, for det gør det, men kan ikke helt se sammenhængen.

Men alt i alt en rigtig fed side, den er bookmarked. Især er jeg vild med jeres måde hvorpå I fortæller brugeren at varen er tilføjet, i stedet for at redirecte brugeren til kurven med det samme, som er en fejl mange laver.

Kan se at I heller ikke har jeres META tags på plads - Det ville være en god idé.

Håber at I kan bruge det til noget.

Held og lykke med det!


Tak fordi du tog din tid til feedback Daniel!

1. Jeg regner med at vi laver en mobil-version eller responsive layout når vi får alting på plads.
2. Er nu opdateret, således at der også er mere tekst til hver shop.
3. Hvor fandt du "page"?
4. God ide!
5. Vi gik lidt efter at ramme den hårde stil der et eller andet sted er ved styrketræning. Og vil ikke kopiere Fitnessworld, som så mange andre har gjort:D Men alligevel gerne holde lidt i samme stil:pirat:

Alle meta-data får en ordentligt overhaling til sidst.

Takker


http://prntscr.com/1weudx Her kan du se, her er der bl.a. items & page :)

Jamen det ser også skide godt ud med den baggrund :)

Og de nye links ser skide gode ud!




Hejsa.

Ville da også komme med nogle konstruktive forslag.

Indkøbskurv/Kurv.
I stedet for at skrive 0,- så få tilføjet kr. da det er et krav for almindelig webshops. Ved godt det ikke er en decideret webshop, men en god ting ville jo være at holde sig tæt til regler for en webshop.

Sorteringsliste
Sorteringslisten ude til venstre fungere rigtig godt. Men hvorfor er checkbox ikke stylet? Der er fed knap til tilføj til kurv, også sådan en små kedelig en til sortering. Gør lidt ved den.

Design
De fleste af jeres kasser har en rundt hjørne, men nogle steder har i den firkantede hjørner.
Det virker forvirrende for øjet.
Så ville jeg måske lege lidt med at tone kassen med produkterne ned. Den virker meget kraftig. Den burde næsten være usynlig. Pt. er den meget fremtræden og stjæler øjet med det samme.

Google+
Få den hvis boks væk. Giv den noget opacity eller noget i den retning.



Jeg kan godt li' sitet, ingen kritik herfra.



Synes egentlig den er super fed - den fremstår lidt en app, med meget funktionalitet som bare virker og ikke så meget fokus på promoveringer og reklamer. Du vinger var af og så får du vist de produkter du skal bruge...

God arbejde!



Fin og overskuelig hjemmeside :)



Den er super fed - Rigtig godt arbejde!

Jeg har prøvet at komme med lidt kritik:
1. Siden er ikke responsiv. Det er ikke et must, men det er en fin detalje at have med.
2. Under jeres menupunk "online shops" burde I lave de shops I har til links.
3. I mangler lidt oversættelser, bl.a. faldt jeg over "page".
4. Savner en "fjern alle" knap i jeres kurv.
5. Hvad har baggrunden med fitness at gøre? Ikke fordi det ikke ser godt ud, for det gør det, men kan ikke helt se sammenhængen.

Men alt i alt en rigtig fed side, den er bookmarked. Især er jeg vild med jeres måde hvorpå I fortæller brugeren at varen er tilføjet, i stedet for at redirecte brugeren til kurven med det samme, som er en fejl mange laver.

Kan se at I heller ikke har jeres META tags på plads - Det ville være en god idé.

Håber at I kan bruge det til noget.

Held og lykke med det!


Tak fordi du tog din tid til feedback Daniel!

1. Jeg regner med at vi laver en mobil-version eller responsive layout når vi får alting på plads.
2. Er nu opdateret, således at der også er mere tekst til hver shop.
3. Hvor fandt du "page"?
4. God ide!
5. Vi gik lidt efter at ramme den hårde stil der et eller andet sted er ved styrketræning. Og vil ikke kopiere Fitnessworld, som så mange andre har gjort:D Men alligevel gerne holde lidt i samme stil:pirat:

Alle meta-data får en ordentligt overhaling til sidst.

Takker

Hej Kim

På forsiden ser jeg alle de ting der kan købes. Desværre så har de sidste 2 kolonner ikke noget indhold så der er lidt tekst der kan ses og (pris/100 gr) og et billede med put i indkøbsvogn.
Tror måske godt det kan være dine kolonner der går udover "selve siden" (det hvide) og derfor bliver "usynlig" fordi teksten går i spænd med samme farve som baggrundsbilledet.

Når jeg vælger aminosyrer så er det som om tabellens første kasse bliver forlænget for nu hopper meget mere af indholdet ud på baggrunden og bliver "usynlig".

Din Google Følg bør ikke være i en hvid kasse hvis den skal være på en grå baggrund. Det synes jeg ikke ser specielt godt ud.

Mængder: Synes de er meget dårligt opgivet. Der bør være nogle standarter de kan vælge imellem for når man ser på listen og ser 0,4 kg, 400g, 1 stk.

Synes generelt udseendet er ret godt, dog ville jeg måske gerne have lidt grøn hover effekt i listerne så man kunne se hvilken man peger på (samme som top-menu'erne).

Derudover ville jeg personligt gerne have en galleri-visning af data, så når jeg ser på trænningstøj så får jeg først mange jeg kan se hvilken der er pæn, og så klikke på den og få detaljerne ved at den udvider sig nedad i en kasse.

Personligt synes jeg at "mængde" måske er lidt fjollet på trænningstøj fordi den burde man kunne forstå.

Blog-overskriften når man er inde på "Blog", står helt ud til den venstre kant. Er ikke så kønt.

Ellers en rigigt fin og overskuelig side :)
Farvetemaet er tilpas "raw" til modtageren, samtidigt med den gode kontrast i den grønne.


Hej csharper, mange tak for din feedback!

Vi har lavet lidt ændringer i siden i løbet af indlæget, har du cleared cache?
Ellers skyldes det muligvis at du bruger en version af IE vi ikke rigtigt støtter endnu :(
Men det skal vi selvfølgeligt også have lavet, således at det kan bruges i alle browsere.

Google+ knappen syntes jeg kun at kunne laves på denne måde, kender du en anden? Så hører jeg meget gerne fra dig:O

Det med mængderne lyder ikke helt dumt. Overvejer lidt hvordan det kan laves, således at det stadig er simpelt og overskueligt.
Grøn hover lyder også som en god ide, det vil vi prøve at implementere!
Galleri visning til tøj, også genial;)

Takker!



Indlæg senest redigeret d. 10.10.2013 11:40 af Bruger #17728


http://prntscr.com/1weudx Her kan du se, her er der bl.a. items & page :)

Jamen det ser også skide godt ud med den baggrund :)

Og de nye links ser skide gode ud!


Ahhh ja.. Det kan jeg da godt se! Det må vi også lige få ændret. +1



Hejsa.

Ville da også komme med nogle konstruktive forslag.

Indkøbskurv/Kurv.
I stedet for at skrive 0,- så få tilføjet kr. da det er et krav for almindelig webshops. Ved godt det ikke er en decideret webshop, men en god ting ville jo være at holde sig tæt til regler for en webshop.

Sorteringsliste
Sorteringslisten ude til venstre fungere rigtig godt. Men hvorfor er checkbox ikke stylet? Der er fed knap til tilføj til kurv, også sådan en små kedelig en til sortering. Gør lidt ved den.

Design
De fleste af jeres kasser har en rundt hjørne, men nogle steder har i den firkantede hjørner.
Det virker forvirrende for øjet.
Så ville jeg måske lege lidt med at tone kassen med produkterne ned. Den virker meget kraftig. Den burde næsten være usynlig. Pt. er den meget fremtræden og stjæler øjet med det samme.

Google+
Få den hvis boks væk. Giv den noget opacity eller noget i den retning.


Tror du har i ret i det med sorteringen. Jeg overvejer også om vi skal få lavet nogle lidt mere visuelle muligheder, som f.eks. jQuery slider til priser, størrelser osv.

Jeg bøvler lidt med den Google+ boks. Det virker til at de er temmelig emsige med designet hos Google+ :S



<< < 12 > >>
t