Søger asp.net bekendtskaber

Tags:    asp.net

<< < 12 > >>
Hey alle sammen

Mit navn er Jonas, jeg er 28 år og er pt i gang med et fritidsprojekt som er i den tunge vægt klasse. Jeg er udlært asp.net og har haft eget firma med ansatte men det er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst programmerede C# og sp.net og kunne derfor godt tænke mig nogle bekendtskaber på skype som kunne være interesseret i lidt små hjælp hist og her.

Lad mig hører fra jer på pm med jeres skype. Kunne være hyggeligt at komme til at snakke asp.net med nogle igen.



lyder som kald efter gratis arbejdskraft ...



Oh ja. glemte at vi i danmark kalder at hjælpe hinanden for arbejde.
Min fejl.



Jonathan, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det der..

Jonas du kan bare sende mig en pm med dit skype brugernavn :)



Jonathan, jo mere man hjælper hinanden jo bedre en verden får vi - Og så er det jo ikke udelukket at du får en tjeneste igen en anden gang! :)

Jan og Jonas: Er det muligt at jeg også kunne komme med på Skype? har læst meget om asp.net og vil gerne i gang med det! :)



Tror I jeg har noget imod at hjælpe?

Hvis jeg havde gad jeg nok ikke svare igen og igen på forskellig måde så folk kan forstå og kome videre - og ikke bare smide en løsning til folk.

Det lyder lidt af 'gratis arbejde' fordi du selv nævner at det er et stort projekt - at du er udlært asp.net (hvad det så end er for en skole man bliver det på) - du har haft en firma med ansatte (så du kender til at lede og fordele arbejdet) ....

Men måske jeg tager fejl - måske det blot er noget hobby noget hvor man klub-agtigt kan hjælpe hinanden til at dygtiggøre sig i asp.net uden at nogen beholder ejerskabet over det fælles projekt.

Det lyder bare lidt som noget andet - og det tillader jeg mig så at nævne.

Hvis det er en fejl fra min side - så beklager jeg.

Hvis I vil have kommentarer til kode, arkitektur, database design, problemer og udfordringer - så hjælper jeg gerne - men jeg er bare ikke med som frivillig i et fritidsprojekt som jeg ikke kender ejerskabet på.



Hej Jan og Daniel

Jeg har sendt jer begge en PM og ser frem til at snakke med jer.

Jonatan: Tja jeg blev uddannet i 2010 som webintegrator med speciale i asp.net C#, MSSQL, Ajax, Flash og selvfølgelig XML og CSS.

Jeg havde eget firma der lavede http://armatribes.com/ som nu er blevet opkøbt af et andet firma og så havde jeg et firma der hed Ceta Design. Så har du vidst også hele historien.

Jeg er gået i gang med et projekt og spurgte efter om der kunne være nogle som jeg kunne læne mig lidt op ad hvis jeg havde nogle spørgsmål som feks nu hvor jeg forsøger mig med det nye css at få 2 baggrunde i en div til at ligge under hinanden.

Jeg har aldrig bedt om løsninger men blot folk jeg kan hive fat i på skype hvis jeg har et spørgsmål. Det er nemmere og hurtigere end at skulle stille spørgsmålet på et forum og vente en dag med at få svar når man sidder og er dybt begravet i koden.

:)



Fair nok.

Jeg tolkede - og tolkede forkert.

My bad!



No hard feelings mate. Er skam bare glad for at have fået kontakt til Jan indtil videre :) Hvis andre har lyst til at joine vores asp.net sludder skal i være velkommen til at bringe jer på banen



Altså jeg kan også godt hjælpe med det jeg kan, men husk at du jo altid kan bruge forummet her til de spørgsmål du også måtte have :)




Jeg har aldrig bedt om løsninger men blot folk jeg kan hive fat i på skype hvis jeg har et spørgsmål. Det er nemmere og hurtigere end at skulle stille spørgsmålet på et forum og vente en dag med at få svar når man sidder og er dybt begravet i koden.



Ahhhh, man har jo et forum for at andre også bliver klogere af ens spørgsmål og svar. Men hvis andre vil stå gratis til rådighed på Skype, så fint med mig. Men på et forum kan jeg svare når jeg har tid og ikke når andre synes jeg skal.



<< < 12 > >>
t