Feedback på Anvo.dk

Tags:    webdesign feedback

Hej Udviklere!

Jeg har lavet et nyt design på mit website Anvo.dk og jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv feedback, både det gode og det dårlige, så jeg kan forbedre siden så meget som muligt.

URL: Anvo.dk

Jeg håber I har et par minutter til at hjælpe mig, med at gøre mit website bedre! ;-)

Mvh. Andreas Voss

Hej Andreas,

jeg kan (stadig) godt lide dit design, men må indrømme at jeg faktisk syntes bedre om det gamle du havde, det var unikt og ret velskabt.

Nå, lad nu dét ligge.

Det virker mærkeligt at du har engelsk nogle steder, og dansk andre. Mon ikke du kan få det oversat? :)

M.h.t. dine 3 runde bokse på forsiden, undrer det mig lidt at de er klikbare, uden at de linker nogen steder hen. Eventuelt kunne du lade den indlæse noget tekst om de 3 punkter via AJAX, det er jeg sikker på at både kunderne og Google ville blive glad for :)

Jeg elsker designet på din "call" side, det ser rigtig godt ud! :)

Men generelt et rigtig lækkert design - Godt arbejde!

Hej Andreas

IE8 er ikke så glad for din kode, selvom jeg ville tro at der var noget tilpas lowlevel kode til at det kunne positionere det korrekt, men desværre ikke. Dine runde bokse vil IE8 heller ikke æde desværre.

Dine links får en understregning der rammer en lille smule oppe i teksten i Firefox, så det ligner en lav gennemstregning af teksten.

Stilmæssigt er det rigtigt godt, og kan godt se hvad du arbejder hen imod. Dog synes jeg du gør alt for lidt brug af din kontrastfarve, så det bliver meget mørkt og trist.
Fonten er heller ikke min favorit da den for mig bliver en lille smule svær at læse.

Dit blog system er okay med teksten i bunden, men jeg ville nok have forsøgt at få et billede i højre side for at få noget mere liv ind.
Derudover er der ingen måde at få et overblik over dine indlæg, eller læse andre - man kan kun trykke læs mere.

Når det er sagt synes jeg din opstilling med kode, design og kompabilitet er super fedt. Det giver et godt pænt overblik på siden uden at virke rodet.
Dit logo er rigtigt lækkert også og ser utroligt professionelt ud.

Tak for jeres feedback indtil videre! ;-)

Daniel:

Virker de 3 klikbare cirkler ikke for dig? Teksten i det store billede på forsiden skulle meget gerne ændres når man klikker i en af cirklerne! Angående det engelske, så er det vidst kun i menuen, og det sted på "call" siden hvor jeg ikke aner hvad der skal være, men du har ret, det ville se bedre ud hvis der kun var et sprog!

csharper:

Avavav, kan godt se at IE8 reagerer lidt voldsomt! Havde ikke lige taget højde for, at IE8 ikke understøtter background-size og derfor ikke kan håndtere background-images der er optimeret til en højere PPI. Hvor jeg dog hader IE8, men det må jeg hellere få fikset!!

Det med understregningen, der går igennem teksten kan jeg ikke fremprovokere i firefox til windows, hvis det er de 2 menulinks der er i headeren, så er det meningen at der skal gå en streg igennem dem!

Jeg er enig med dig i, at til brødteksten i bloggen burde jeg finde en font der er lettere at læse, og arbejder på sagen, angående det med kontrastfarven tænker du så at jeg burde bruge den røde mere? F.eks. til cirklerne på forsiden for at skabe noget mere liv?

Et billede til blogindlæggene er en rigtig god idé, og ja man burde kunne få et overblik, jeg må lave en arkivfunktion, men lige nu er der kun ét blogindlæg så det er ikke noget der haster lige nu!

- Fedt med jeres feedback!! Keep it coming!

Indlæg senest redigeret d. 03.12.2013 17:33 af Bruger #8884
Tak for jeres feedback indtil videre! ;-)

Daniel:

Virker de 3 klikbare cirkler ikke for dig? Teksten i det store billede på forsiden skulle meget gerne ændres når man klikker i en af cirklerne! Angående det engelske, så er det vidst kun i menuen, og det sted på "call" siden hvor jeg ikke aner hvad der skal være, men du har ret, det ville se bedre ud hvis der kun var et sprog!

csharper:

Avavav, kan godt se at IE8 reagerer lidt voldsomt! Havde ikke lige taget højde for, at IE8 ikke understøtter background-size og derfor ikke kan håndtere background-images der er optimeret til en højere PPI. Hvor jeg dog hader IE8, men det må jeg hellere få fikset!!

Det med understregningen, der går igennem teksten kan jeg ikke fremprovokere i firefox til windows, hvis det er de 2 menulinks der er i headeren, så er det meningen at der skal gå en streg igennem dem!

Jeg er enig med dig i, at til brødteksten i bloggen burde jeg finde en font der er lettere at læse, og arbejder på sagen, angående det med kontrastfarven tænker du så at jeg burde bruge den røde mere? F.eks. til cirklerne på forsiden for at skabe noget mere liv?

Et billede til blogindlæggene er en rigtig god idé, og ja man burde kunne få et overblik, jeg må lave en arkivfunktion, men lige nu er der kun ét blogindlæg så det er ikke noget der haster lige nu!

- Fedt med jeres feedback!! Keep it coming!

Nej IE er lidt sart jo. Det med firefox er som du selv beskrev det så det er meningen. Troede blot ikke at det var meningen fordi gennemstregning normalt er noget der er fortrudt eller ikke skal eksistere/vises.
Det med den røde var netop sådan noget, så du får lidt farve ind hist og her for at den lyser lidt mere op.

God fornøjelse

t