PHP & Mysql/mysqli tutorials

Tags:    php mysql

Hej alle.

Jeg er igang med uddannelsen som webintegrator og går på hovedforløbet lige fortiden og er igang med min skole periode. Jeg har valgt php som kodesprog men synes at det går lidt langsomt i mit forløb. Har lært at lave lidt login og backend med INSERT og DELETE og kan stortset det meste basic og med foreign keys osv.

Jeg sidder lidt og keder mig i fritiden, så jeg vil begynde at udvikle et slags custom system til mig selv, som jeg så bygger videre efterhånden jeg lærer mere.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der kender et site hvor jeg kan lære php og mysql eller mysqli i praktis(i sammenhæng). Jeg kan sagtens finde alle de der sites hvor jeg kan lære de normale if, loops, og diverse andre ting, men søger noget hvor jeg kan finde en masse guides hvor jeg kan se de forskellige kombinationer af mysql og php, for at få en større forståelse og samtidig også gøre min uddannelse lidt lettere for mig selv senere i forløbet. Har kun fået 2 måneder på hovedforløbet men synes at jeg kan rigitg meget i forhold til mange andre fra min klasse så søger lidt udfordring :)

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. Morten Christiansen



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan også finde php + mysql(i) video vejledninger er:

php kursus

MySQl kursus



Hvis du kan alle de basale ting, så kan du vel også se logikken i programmeringen og se dig ud af hvordan diverse systemer kan laves ?

ellers start med at kigge på noget OOP



t