Paypal er ved at opgive.

Tags:    paypal subscribe button php

Hej Udvikleren.dk

Sidder og leder efter en der vil tjene 100-150 kr i det nye år på at fikse nogle paypal småting.

Jeg skal have en subscribe og en unsubscribe knap på min hjemmeside.

Og uanset hvilken af den du trykker på, skal den ved subscribe og tilføje email og first_name og last_name i min tabel og slå premium user til.

Når du unsubscriber, skal den udfra email first_name og last_name slå premium user fra.

Jeg har arbejdet på det hele dagen igår, og prøvet adskillige tutorials af, samt kørt deres egen vejledning igennem utallige gange.
Så nu har jeg valgt at betale nogle små penge til en der vil bruge et par minutter på at løse problemet.

Det hele skal i øvrigt forgå på min Google Cloud, så jeg skal også vide om jeg skal åbne for fx. Port 443 eller lign.

Kan kontaktes på:
danni.hansen.1985@gmail.com

Ellers ser jeg det her i tråden hvis du skriver her i.



8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Men hvis du bare skal have hjælp til noget, så kan du jo poste noget af dit kode her og vi kan hjælpe dig. Det var bare ikke rigtigt det dit første spørgsmål lagde op til.



Nu ved jeg ikke om det recurring payments du er ude efter, men her er en nettut:

http://net.tutsplus.com/tutorials/php/how-to-setup-recurring-payments/

Omvendt er du nok ikke den eneste der har haft problemer:

https://www.google.dk/search?q=paypal+subscription+php

Tid er mere kostbar end penge, så det er jo ikke underligt at betaling på bordet - især for noget hvor du selv forventer betaling. Så, når alt kommer til stykket, så skal alt gå op i penge. :) Ellers må du igang med at studere. Intet er umuligt for den som bærer viljen i hjertet. ;)



100 - 150 kr er sku ikke meget for en dags arbejde



Enig med Dan, de fleste webdesignere/programmører arbejder ikke for mindre end ca. 200/timen ....

Så 100-150,- er ikke meget .. :/
Men det kan jo være du kan finde nogen..

Du kan evt. skrive et opslag på www.elance.com eller www.freelancer.com

Håber du finder en :)



200,- sort er endda lidt ... Går du til et bureau får du det ikke til under 600,-



Ganske simple ting jeg skal bruge hjælp til forlanger ikke det bliver lavet for mig.

Ønsker at få afvide hvordan knappen skal laves, og hvordan jeg henter de 3 variabler fra php af :)

Hvis alt skal gå op i penge og folk ikke er interesseret, kan de jo vælge at lade vær med at svare, 150 kr er et fint beløb hvis man ikke har råd til at undvære mere lige pt! :)



Hvis du gerne vil betale dig billigt fra det så kig her:

https://www.elance.com/



Ellers tak.

Så vil jeg heller bede om der er nogen der kender til et module man kan bruge til opgaven?

For alt andet virker af pokkers til :(

Eller om jeg kan sætte et system op som Joomla til at håndtere alt der hedder betalinger osv?
Men ved ikke om joomla kan gemme oplysninger som betaler email, for og efternavn automatisk efter godkendt betaling?

Jeg regner ikke med det store bruger antal på sitet før om et år eller 2, men, at skulle redigere folk i databasen hver 2-4dag fordi de ændre i deres abonnere. Det skulle gerne køre automatisk, så jeg kan konsentere mig om at kode design og php funktionaliteter.



t