blink ind i boxen ved teksten

Tags:    jquery

Hej

Sidder tænker på at om man kan lave sådan f.eks som at ind i en box. Skal den teksten som er derind blinke eller gå fra blå til hvid og tilbage igen..

HTML
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


CSS

Fold kodeboks ind/udCSS kode 



Jeg tænker lidt at jQuery kan gøre sådan noget, men jeg ved ikke lige helt hvordan jeg skulle gøre det hvis det var sådan?


Eller er der en helt anden måde jeg kan gør det her på ?

EIDT:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Fold kodeboks ind/udCSS kode 




Indlæg senest redigeret d. 03.01.2014 20:39 af Bruger #17136
8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Desværre Jesper. Men dit HTML giver ingen mening ... En UL og et P tag inde i et link?



Desværre Jesper. Men dit HTML giver ingen mening ... En UL og et P tag inde i et link?


Hvordan vil du så bygge det op?, (Måske lidt efter som jeg har været op i 30 timer ), Det skulle meget gerne været forbedret nu ;)



Indlæg senest redigeret d. 03.01.2014 20:39 af Bruger #17136
Du kan tage udgangspunkt i svaret i denne tråd, da det stort set er det samme http://www.udvikleren.dk/forum/36284/background-fade/



#Jan,

Jeg har prøvet sådan her:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Jeg har prøvet sådan her



Indlæg senest redigeret d. 03.01.2014 22:36 af Bruger #17136
Det fungere vel også ?



Det fungere vel også ?


Nop, :(

Det gør det nemlig ikke.

og jeg har nemlig også tilføj:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Du kan se det HER



Jeg tror egentlig bare jeg ville bruge en transition til det og de browsere der ikke forstår css3 vil bare se et farveskifte uden fade/transition.



Jeg tror egentlig bare jeg ville bruge en transition til det og de browsere der ikke forstår css3 vil bare se et farveskifte uden fade/transition.


Så du ville bruge transition til at skifte i mellem de to farver?, er det rigtigt forstået?

Hvis det er sådan forstået så er jeg vel færdig med opgaven,

Min leder beskriv bare opgaven sådan her: "så lade teksten flashe mellem den orange og blå, og så når man holder musen over så er den hvid."

Jeg fik løste opgaven sådan her:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Indlæg senest redigeret d. 04.01.2014 21:49 af Bruger #17136
t