Feedback til hjemmeside

Tags:    feedback

Jeg kunne virkelig godt bruge noget feedback.

på en hjemmeside som jeg har været 4-6 uger omkring, jeg kan ikke komme på flere ideer til hjemmesiden ;) Måske har du en ide som du savner på hjemmesiden eller noget jeg måske skulle overvej :)

Jeg er helt tom for ideer til hjemmesiden ;)

Hvordan kan ordblinde få hjælp?



Hejsa Jesper

Er du selv ordblind og derfor du har lavet siden?
Eller er det en form for "joke" med Anne?
"Få læst op af Anne
Din browser understøtter ikke lydefilen."

Farver
Kan godt lide de er "neutrale" så de ikke skriger og er så hårde imod øjnene. Derudover er dit logo ret godt og pænt (måske lidt lille?)

Forsiden
Overvej måske at lave nogle simple bullet points der pointerer noget af det du skriver i teksten. Det gør det nemmere for dine modtagere at sluge.

Footer
Lav eventuelt din side en lille smule længere så dine "sociale medier"-kasser kan komme med, og så få en pæn baggrund på de´m så de er til at læse.

Stavning
Få eventuelt en til at gennemgå den for stavefejl og formuleringer, for der er nogle småfejl.
Fx "Venter besvaret end for 1-32 timer, Dog bemærke weekend bliver der ikke svaret".

Etikken
Synes der er lidt "fine" regler om at man ikke kan vælge til eller fra med nogle brugerbetingelser. Det synes jeg ikke om, og ville blive voldsomt irriteret over at man ikke overlader sådan noget til om brugeren vil forstyrres. Princippet om at der måske ikke kommer noget, eller ikke kommer ret meget er ligemeget - mere at man ikke kan tage et valg som man oftest kan andre steder.
Tænker her på
- "Ved indtastning af email gives der samtykke til, at Ordklar må udsende nyhedsbrev"

Udover det så synes jeg det er en fin side som er pæn og struktureret, men jeg kan ikke helt se hvad man skal bruge den til?
Man kan få hjælp står der uden at være bruger, men kan ikke finde den?
"Du er altid velkommen til at oprette en bruger hos ordklar. Du er på ingen måde forpligtet til at have en bruger. Ordklar har givet dig en unik mulighed at tjene point sammen, og løse opgaver, samtidig kan du se hvor meget du har forbedret dig med tiden."
Er det noget der er under bruger siderne? For så bør der stå det og ikke man kan få hjælp bruger eller ej.





#csharper:

ja det er jeg, og nej det er ikke joke med anne.

#farver
Så du tænker at jeg skulle måske kig på farverne?, Jamen logoet skal måske være lidt større men heller ikke meget.

#forside
kunne du evt forklare hvad du mener?, jeg forstår det ikke lige helt,

#footer
Den skal jeg lige have igen?, fordi det giver virkelig ingen mening. at jeg skal lave en side og resten forstå jeg intet af.

#stavning er der blevet kigget på, bare ikke kontakt siden.

#Etikken synes jeg at det er gode regler, men kunne godt være at jeg skulle kigge på nyhedsbrev om at frameld sig og tilmeld sig til det. Og vdr det sidste omkring bruger, så vil jeg kigge på det med det samme.












#csharper:

ja det er jeg, og nej det er ikke joke med anne.
Der er stavefejl med hende der skal hjælpe :) Det hedder ikke "lydefilen"

#farver
Så du tænker at jeg skulle måske kig på farverne?, Jamen logoet skal måske være lidt større men heller ikke meget.
Nej var netop ros at farverne er gode harmoniske og pæne.

#forside
kunne du evt forklare hvad du mener?, jeg forstår det ikke lige helt,
Hvis du laver en liste med punkter i som kort resummerer hvorfor dette er en god side.
- Hjælp til ordblinde
- Øvelser
- Giver dig teknikker til at blive bedre


#footer
Den skal jeg lige have igen?, fordi det giver virkelig ingen mening. at jeg skal lave en side og resten forstå jeg intet af.
Dine facebook linksm facebook og google likes, +1 etc. kan man stort set ikke se fordi de står tæt og på den mærkeblå baggrund.
Derfor skal du lade det hvide gå længere ned og putte dem på denne, eventuelt gør det allernederste en tone mørkere så den bliver lysegrå som disse like knapper kan komme på så man faktisk kan se dem.


#stavning er der blevet kigget på, bare ikke kontakt siden.

#Etikken synes jeg at det er gode regler, men kunne godt være at jeg skulle kigge på nyhedsbrev om at frameld sig og tilmeld sig til det. Og vdr det sidste omkring bruger, så vil jeg kigge på det med det samme.







#csharper:

ja det er jeg, og nej det er ikke joke med anne.
Der er stavefejl med hende der skal hjælpe :) Det hedder ikke "lydefilen"

- Det er blevet klart nu. Jeg troede du mente det står på siden lige end til at kigget i kildekoden.

#farver
Så du tænker at jeg skulle måske kig på farverne?, Jamen logoet skal måske være lidt større men heller ikke meget.
Nej var netop ros at farverne er gode harmoniske og pæne.

- Okay tak ;)

#forside
kunne du evt forklare hvad du mener?, jeg forstår det ikke lige helt,
Hvis du laver en liste med punkter i som kort resummerer hvorfor dette er en god side.
- Hjælp til ordblinde
- Øvelser
- Giver dig teknikker til at blive bedre


- Kun jeg evt ikke bare lave en side som hed "point" hvor jeg skrive lidt omkring det?, Det bliver så kun hvis man er log ind på siden ;)

#footer
Den skal jeg lige have igen?, fordi det giver virkelig ingen mening. at jeg skal lave en side og resten forstå jeg intet af.
Dine facebook linksm facebook og google likes, +1 etc. kan man stort set ikke se fordi de står tæt og på den mærkeblå baggrund.
Derfor skal du lade det hvide gå længere ned og putte dem på denne, eventuelt gør det allernederste en tone mørkere så den bliver lysegrå som disse like knapper kan komme på så man faktisk kan se dem.


- Overvejer at flytte dem et andet sted hen på siden.

#stavning er der blevet kigget på, bare ikke kontakt siden.

#Etikken synes jeg at det er gode regler, men kunne godt være at jeg skulle kigge på nyhedsbrev om at frameld sig og tilmeld sig til det. Og vdr det sidste omkring bruger, så vil jeg kigge på det med det samme.









Indlæg senest redigeret d. 15.01.2014 19:29 af Bruger #17136
Der er forskel på det hun læser og det der står på siden. Det er nok ikke første skridt til, at hjælpe en ordblind ;-)



Der er forskel på det hun læser og det der står på siden. Det er nok ikke første skridt til, at hjælpe en ordblind ;-)


- Brian jeg kender godt til fejlen og den bliver der udarbejdet på ;)



Prøv audio playeren design den :).



t