Fordel ved at købe sig til mere?

Tags:    feedback

Hej

Snakkede i går med en ven omkring betalning, vi talt frem og tilbage at man kun lave sådan betalning system til f.eks 30 kr for at komme i højere rank altså sådan at man kan noget mere, Jeg har ikke bestemmet mig helt for hvor meget det skal være, men tror det bedste at jeg holder mig omkring 20-40 kr for at for adgang til flere ting og jo flere ting der kommer på jo højre kan det blive??

Jeg har lavet med nogle tanker omkring at bygge nogle flere quiz på siden og det giver et størrer udvalg af muligheder på siden, og sådan noget som hente flere opgaver til sig selv og bygget et forum hvor man kan stille spørgsmål og hver der er mere hjælp og hvor brugerne kan upload opgaver til andre og evt for hjælp til job ansøgning til hvordan man kunne skrive en?. (og mange andre områder også)

Hvad tror du det kan giv af fordel ved det??, Hvad er din ide omkring det?
Vil gerne høre din mening.

Det er virkelig en tanke jeg kunne finde på at gøre noget ud af men jeg vil lige høre hvad i tanker omkring det?


Håber at jeg høre fra dig :)



Er det til dit tidligere omtalte community-site for ordblinde? Jeg spørger fordi du ingenting nævner om det i din post, og uden den viden vil det være utrolig svært (faktisk umuligt) for folk at svare på dine spørgsmål :)



Kristian lund, Ja Det havde jeg lige glemt at tilføj at det var mit tidligere omtalte community-site for ordblinde.



Brugerbetaling kan sagtens lade sig gøre men let er det ikke - der kan være en risiko i at noget ser ud til at koste så man skræmmer gratister væk, du skal virkelig kunne tilbyde noget ingen andre tilbyder gratis og/eller du skal have et meget stort antal brugere, der giver hinanden værdi og så skal det selvfølgelig også vurderes om det tidsmæssigt er værd at implementere og drive.

Dine tanker virker meget meget løse og udefinerede og når man samtidig ikke er i målgruppen er det svært endeligt at vurdere, men for mig lyder det som om at de ekstra ting du vil tilbyde ikke er revolutionerende i forhold til hvad man kan finde andre steder og så vil du ikke få noget ud af det. Hvis du har et stort besøgstal, og her taler jeg ikke bare et par hundrede eller tusinde om måneden, og det er professionel job-hjælp, pædagogisk korrekte spil/quizzer osv så vil det måske begynde at ligne noget.



Brugerbetaling kan sagtens lade sig gøre men let er det ikke - der kan være en risiko i at noget ser ud til at koste så man skræmmer gratister væk, du skal virkelig kunne tilbyde noget ingen andre tilbyder gratis og/eller du skal have et meget stort antal brugere, der giver hinanden værdi og så skal det selvfølgelig også vurderes om det tidsmæssigt er værd at implementere og drive.

Dine tanker virker meget meget løse og udefinerede og når man samtidig ikke er i målgruppen er det svært endeligt at vurdere, men for mig lyder det som om at de ekstra ting du vil tilbyde ikke er revolutionerende i forhold til hvad man kan finde andre steder og så vil du ikke få noget ud af det. Hvis du har et stort besøgstal, og her taler jeg ikke bare et par hundrede eller tusinde om måneden, og det er professionel job-hjælp, pædagogisk korrekte spil/quizzer osv så vil det måske begynde at ligne noget.


Jeg vil lige tænke lidt mere over det ;) og jeg vil lige tænke over din forslag/ide :)



Nu er din "ide" ikke ærlig revolutionerende da mange bruger denne metode.

Hvis du nu går ind på Amino.dk
Der kan man være gratis medlem og så kan man være betalende bruger. Ved at være betalende kommer man til at få mange flere værktøjer og kan en del mere. Man modtager også diverse tilbud.

Du kan jo lave ala samme metode.

Både for gratis brugere og betalende. Det er jo på den måde at dem der har en gratis profil kommer til at blive betalende, du skal vise dem hvad der er godt ved din side og hvad de vil få ud af at blive betalende. Du skal nærmest overtale/sælge dem dit produkt som med alt andet her i livet :)



Nu er din "ide" ikke ærlig revolutionerende da mange bruger denne metode.

Hvis du nu går ind på Amino.dk
Der kan man være gratis medlem og så kan man være betalende bruger. Ved at være betalende kommer man til at få mange flere værktøjer og kan en del mere. Man modtager også diverse tilbud.

Du kan jo lave ala samme metode.

Både for gratis brugere og betalende. Det er jo på den måde at dem der har en gratis profil kommer til at blive betalende, du skal vise dem hvad der er godt ved din side og hvad de vil få ud af at blive betalende. Du skal nærmest overtale/sælge dem dit produkt som med alt andet her i livet :)


Ja okay, Men jeg overvejer også at give brugerne flere muligheder hvis man bliver betalende bruger på siden,

Tænker lidt på at kun se langt store udvalg af videoer og samtidig henter flere opgaver på 1 gang og meget andet som gør det muligt for brugerne og samtidig, gør noget ligne amino hvor man betaler for flere fordele ved at være medlem, ;)

Jeg skal lige tænke sådan lidt mere over min ide og hvilke noge områder jeg skulle kig på måske / evt,



t