Vær med til starte et spændene projekt!!!

Tags:    projektstyring

<< < 12 > >>
Spændene projekt og høje ambitioner. Du har muligheden for at være med!

Hej alle programmører og iværksættere.

Jeg arbejder som mediekonsulent for en entrprenør-virksomhed og er iværksætter. Jeg har kontor i Hvidovre (København), og har gang i en masse spændene projekter.

INFO
Jeg, og min erhvervs-partner søger en skide god programmør som har lyst til at investere en masse tid i et større projekt. Vi er begge iværksættere, har en masse ideer og elsker at tænke stort. Vi er hhv. 21 og 30 år gamle. Vi knokler på alverdens spændende projekter hver eneste dag, og jeg leger normalt programmør når det har med hjemmeside at gøre. Desværre er mine evner for programmering begrænsede, og vi har brug for en virkelig haj!
Hvis du mener at det er dig er du meget velkommen til at kontakte mig! Arbejdet er ikke lønnet MEN du vil få en super spændende hverdag og kommer helt tæt på iværksætter livet, og ser hvordan hverdagen er i ledelsen i en større virksomhed forgår. Du får med andre ord en masse uvurderlig erfaring, og selvfølgelig en del af kagen når projektet launcher.

KRAV
Det kræver tid, og indlevelse. Du skal ikke være en specifik alder, men du skal brande for programmering og have en god potion erfaring. Desuden kræver det at du bor i København, da vi vil komme til at være en del på kontoret.

HVIS det er noget for dig er du meget velkommen til at kontakte alle døgnets timer på 2684 8168 eller på harring.email@gmail.com

VH Jonatan
Privat email: harring.email@gmail.com
tlf.: 2684 8168



14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Giv mig et kald 2684 8168 eller harring.email@gmail.com så kan vi mødes og snakke :) (kræver at du bor i kbh selfvølgelig)



nu er det sådan i dk at man må ofre sig hvis man skal være iværksætter og opnå noget stort! forventer du at alle iværksætter for en "iværksætter-løn" inden at de faktisk opnår noget?!!?! gid det var så vel. MEN det er det ikke. jeg havde da ikke selv en flad øre i starten.




Nej, men du forventer en med "en god portion erfaringer" til 0 kr. som ikke har arbejde i forvejen, qua at vedkommende skal møde op på et kontor. Hvad tror du selv?

Jeg tror du skal håbe på at en ikke erfaren studerende kommer forbi. Det er sådan nogle du kan forvente....



Det er også lidt mere spændende end at få 20.000 for at gennemgå adwords eller php også ikke være med til at ta de sjove beslutninger

Hvad er det for en erfaren programmør du snakker om, som nøjes med 20.000 kr?
Eller det er måske pr. 14 dage, for så er det en ok løn.




Det er også lidt mere spændende end at få 20.000 for at gennemgå adwords eller php også ikke være med til at ta de sjove beslutninger

Hvad er det for en erfaren programmør du snakker om, som nøjes med 20.000 kr?
Eller det er måske pr. 14 dage, for så er det en ok løn.


ja du har nok ret! det er lavt sat!



<< < 12 > >>
t