Vær med til starte et spændene projekt!!!

Tags:    projektstyring

<< < 12 > >>
Spændene projekt og høje ambitioner. Du har muligheden for at være med!

Hej alle programmører og iværksættere.

Jeg arbejder som mediekonsulent for en entrprenør-virksomhed og er iværksætter. Jeg har kontor i Hvidovre (København), og har gang i en masse spændene projekter.

INFO
Jeg, og min erhvervs-partner søger en skide god programmør som har lyst til at investere en masse tid i et større projekt. Vi er begge iværksættere, har en masse ideer og elsker at tænke stort. Vi er hhv. 21 og 30 år gamle. Vi knokler på alverdens spændende projekter hver eneste dag, og jeg leger normalt programmør når det har med hjemmeside at gøre. Desværre er mine evner for programmering begrænsede, og vi har brug for en virkelig haj!
Hvis du mener at det er dig er du meget velkommen til at kontakte mig! Arbejdet er ikke lønnet MEN du vil få en super spændende hverdag og kommer helt tæt på iværksætter livet, og ser hvordan hverdagen er i ledelsen i en større virksomhed forgår. Du får med andre ord en masse uvurderlig erfaring, og selvfølgelig en del af kagen når projektet launcher.

KRAV
Det kræver tid, og indlevelse. Du skal ikke være en specifik alder, men du skal brande for programmering og have en god potion erfaring. Desuden kræver det at du bor i København, da vi vil komme til at være en del på kontoret.

HVIS det er noget for dig er du meget velkommen til at kontakte alle døgnets timer på 2684 8168 eller på harring.email@gmail.com

VH Jonatan
Privat email: harring.email@gmail.com
tlf.: 2684 8168



14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Jonatan

Jeg har MASSER af tid og er en virkeligt god iværksætter!
Kan da sætte gang i dig nok, og måske dit blodtryk.
Fedt du kan lege med det der programmering - det kan jeg også - nok lidt bedre end dig ;)
Du siger i knokler hver dag, og kan i så sandeligt også forvente jeg gør! Hver dag fra 8 - 17 vil jeg gå til den der kan give mig mere end "oplevelser", for jeg er kommet over teenageårene hvor man levede på pasta, ris og ketchup fordi man gerne ville se og OPLEVE verden.
Jeg leger så en anden leg kaldet "moneygame", og jeg kan knokle hver dag i en STØRRE virksomhed som jeres, som har så meget profit så der endda bliver råd til kantine (oh yeah I said it!).

INFO
Jeg er dygtig, jeg er en haj, så derfor har jeg forpligtelser, ansvar, så kan ikke klare mig på "ingenting" og "hopes and dreams". Så har jeg ikke mulighed for at komme til kontoret, men du er velkommen til at komme hjem til mig hvis du skal have hjælp med det du kaldte "din leg"?
Den "uvurderlige erfaring" jeg vil få, har jeg allerede fået, og derfor jeg er en haj - og jeg foretrækker tag over hovedet, brød på bordet og en lykkelig familie. Så hellere giv mig noget der vurderligt, og som ikke er helt så fint som det der ;)
Den super spændende hverdag kan du jo så komme med til mig når du dumper forbi efter min hjælp jeg nødigst vil øse ud af. Lad mig gætte jeg skal høre på dine store spændende visioner for dit store firma og høre hvordan ledelsen i dit store firma har en masse ting i gerne vil nå i året, og det er her jeg skal komme ind? Den spændende hverdag er vel om jeg har flasker nok til at få en cheese på mac'en og så om jeg kan gå hjem uden at det regner eller sner?

SUPER FEDT! TOP SHARK TO THE RESCUE!

KRAV
Eftersom jeg skal oplevele hverdagen i ledelsen i en STØRRE virksomhed kræver jeg at der laves kantine ordning til mig. Eftersom du alligevel kommer hjem til mig hver dag, så tag en god lækker sandwich med - jeg er hajen og spiser kun godt fodder og mig der skal hjælpe jer til at få kage så det er kun fair. Du kan eventuelt tage noget med fra kantinen i jeres STØRRE virksomhed?

Hvis i har et stort firma, går i så selv for 0 kroner også? Sweet deal for et STORT firma?

Kan godt li man ber om hjælp fra andre, og forventer at man kan stille en masse krav til dem der skal hjælpe en, og så nøjes med at sige tak for hjælpen, på trods af vi ikke kender hinanden og at det ikke bare er noget så simpelt som at holde døren for dig.
Jeg vil faktisk gerne have jeres store firma til at være sponsor for mit barn til NFL, så han kan blive stjerne der. Så i sponsorerer ham hvert år indtil han bliver en stjerne, og når han bliver så får i en bid af kagen, okay?

You must be a special kind of stupid right?!



Hvis jeres idé virkelig er god, så er i nød til at investere i den.

Jeg vil foreslå i lånte penge til at betale en programmør.
Derved vil i også få en højere ejerandel.

(evt. ansøg om at blive en iværksætter virksomhed)



Der er flere ting der ikke hænger sammen:

* vi har brug for en virkelig haj!
* du skal brande for programmering og have en god potion erfaring
* lyst til at investere en masse tid i et større projekt
* arbejdet er ikke lønnet

Men held og lykke med at finde en.



Indlæg senest redigeret d. 25.02.2014 09:05 af Bruger #17081
Klassikeren. En verdensmester til 0 kr. :O



På Jobindex kan jeg umiddelbart finde 170 gode grunde til ikke at sige "ja tak" til dette ulønnede job:
http://it.jobindex.dk/cgi/jobsearch.cgi?supid=1&q=udvikler®ionid=20



Forstår ikke, hvordan det er blevet alment udbredt, at programmører vil arbejde gratis. Er det den gamle en nød gør alt for pizza og cola mentalitet der slår igennem?

Personligt har jeg brugt over et årti på at oparbejde min viden. Selvfølgelig giver jeg ikke den gratis ud - og slet, slet ikke til folk man ikke kender.

Det lyder ikke engang, som om du forventer at der er tid til et arbejde ved siden af - hvor skal maden komme fra? Ingen mad, ingen helt, ingen produkt :)



Hehe, det er det samme svar man får alle steder :-) men tak.
Sagen er den at jeg jeg selv startede med at programmere, så fik jeg en masse gode ideer og partnere, også wupti nogle fede projekter. Man skal starte et sted, og hvis der er nogle som vil tage en under vingerne og vil sammenarbejde med et fedt projekt så syntes jeg at man skal ta' chancen. Det er også lidt mere spændende end at få 20.000 for at gennemgå adwords eller php også ikke være med til at ta de sjove beslutninger eller få et udbytte af det endelige projekt... det er min mening.


nu er det jo heller ikke en uddannet (IDELØS) programmør vi søger, men en ung man med mod på det hele.



Indlæg senest redigeret d. 25.02.2014 12:03 af Bruger #18852
det er min mening.


nu er det jo heller ikke en uddannet (IDELØS) programmør vi søger, men en ung man med mod på det hele.


Ja, for de skal jo ikke have smør på brødet eller betale husleje.... :roll:





nu er det sådan i dk at man må ofre sig hvis man skal være iværksætter og opnå noget stort! forventer du at alle iværksætter for en "iværksætter-løn" inden at de faktisk opnår noget?!!?! gid det var så vel. MEN det er det ikke. jeg havde da ikke selv en flad øre i starten.



Fortæl om din idé.



<< < 12 > >>
t