Layout til mobildiskotek

Tags:    website feedback

Hej
I fællesskab med en god ven har vi startet os et mobildiskotek og nu er tiden kommet til at vi skal have lavet os en hjemmeside.
Da jeg selv har erfaring med programmering så klarer jeg denne del selv. Dog er jeg ikke særlig stærk i layout og vil godt have noget der ser godt ud på både PC og mobil. Jeg har derfor kigget lidt rundt op themeforest og har fundet denne template.
Jeg er dog bange for at det kommer til at ligne en hel million i stedet for et mobildiskotek bestående af to unge mennesker der bruger deres fritid på projektet.
Men hvad mener I? Skal det være mere simpelt eller kan jeg godt købe denne template og arbejde ud fra den?



Hvorfor må det ikke se ud som, at i tager penge for det i laver?

Mener du/I at i er så dårlige, at det ikke skal koste noget at hyre jer? Hvad er så grunden til at folk skal hyre jer?

:)



Det var mere for at få noget input på om det kan bruges eller om det minder for meget om noget andet end lige et mobildiskotek. Vi er begge to meget tilfredste med det layout, men blot for at have andre folks mening inden vi går ud og køber noget.



Når du spørger om det minder for meget om noget andet, er det fordi du synes det minder for meget. Så derfor ja, det minder nok for meget om noget andet. ;)

Principielt er det også lige gyldigt. Jeres hjemmeside kan ikke stå alene, og det kan bestemt heller ikke bruges alene som drivkraft til potentielle kunder. Lav en hjemmeside med jeres telefonnr., lidt historie om jer og nogle billeder fra afholdte events. Mere skal der ikke til. Resten af tiden skal i bruge på at kontakte mulige kunder.



Dit spørgsmål går på valget af template, som jo er personlig smag og behag.

Jeg synes personligt det er en rigtig fed template, som tilmed er responsiv. Eneste der ikke er så pænt er smartphone i horisontal mode, så det ville jeg slå fra, da smartphone vertical mode ser ganske fint ud. Tablet er fin i både horisontal og vertical.



Det lyder allerede at i er bange for at vise frem hvad i kan. Og hvad så hvis i ligner en million, vær ikke bange for at stå frem. Først og fremmest skal i bare i gang.

Køb domæne, theme og webhotel og gå i gang med udviklingen af siden, når i føler at i har noget at vise frem, jamen så giv et link hvor vi andre kan give feedback :)

God weekend,.



t