Visual Basic, C#, C++, Objective-C

Tags:    visual-basic

<< < 12 > >>
Er der nogen der har løst til at være med i gruppen "Programmering, VB, C#, C++, Objective-C" på facebook?.



13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er også på eksperten.dk, men det er lige som om at de har svært ved at svare på mange af mine programmeringsspørgsmål.


Jeg tror han mente udvikleren.dk :D



Næh, der er programmeringsfora nok - både på og uden for Facebook. Jeg har ikke et behov for endnu et sted.



Må lidt holde med Brian der... og så er jeg principielt lidt modstander af, at alt skal foregå på Facebook.



Hvad er det der Facebook, I snakker om? Noget nyt ingen har fortalt mig om?



Ja, det er en ny dansk facebook gruppe, for dem der programmerer i Visual Basic, C#, C++ eller Objective-C.
Der er ikke så mange i gruppen endnu, men jeg håber der er nogle der vil være med.



Indlæg senest redigeret d. 04.03.2014 16:39 af Bruger #19859
Ja, det er en ny dansk facebook gruppe, for dem der programmerer i Visual Basic, C#, C++ eller Objective-C.
Der er ikke så mange i gruppen endnu, men jeg håber der er nogle der vil være med.


Hvorfor har du/i oprettet denne gruppe, hvad er formålet med den, og hvorfor kun de 4 programmeringssprog?



Formålet med gruppen, er at man kan skrive spørgsmål på dansk, fordi der ikke var andre danske grupper og grunden til at de kun er de programmeringssprog er fordi at det ikke er en gruppe for dem der programmere web, men en gruppe for dem der programmere apps, mac programmer og windows programmer.



Og hvorfor en Facebook gruppe? Jeg har hørt at der er et ganske udemærket forum et sted ude på nettet, hvor der endda tales glimrende dansk...jeg kan så ikke liiiige huske adressen :-)



Jeg er også på eksperten.dk, men det er lige som om at de har svært ved at svare på mange af mine programmeringsspørgsmål.



Jeg har tilmeldt mig mange forums, men er det her et forum, hvor de alder bedste danske programmører er?.



<< < 12 > >>
t