Screen Recorder VB

Tags:    visual-basic

Er der nogen der har en ide om hvordan man kaver en screen recorder i visual basic?.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Mads

Prøv at se denne video.
youtube



Er det VB.NET?

Ved ikke om der findes en VB-udgave af Microsoft.Expression.Encoder, men det kan du bruge til at optage billeder og video fra webcams og din skærm. Det er ret lige til, hvis man bruger en dags tid på at sætte sig ind i det.



Jeg har fundet Microsoft.Expression.Encoder, og det virker, Nicky Mogensen 1000 tak for hjælpen, jeg kunne ikke have gjort det uden dig.

Kode:
Public Class Form1

Dim a As New Microsoft.Expression.Encoder.ScreenCapture.ScreenCaptureJob

Private Sub Form1_Load(sender As Object, e As EventArgs) Handles MyBase.Load
a.OutputScreenCaptureFileName = "C:\Users\Mads Haupt\Documents\Visual Studio 2012\Projects\WindowsApplication331\WindowsApplication331\abc.wmv"
a.ScreenCaptureVideoProfile.FrameRate = 25
Dim devices As System.Collections.ObjectModel.Collection(Of Microsoft.Expression.Encoder.Devices.EncoderDevice) = Microsoft.Expression.Encoder.Devices.EncoderDevices.FindDevices(Microsoft.Expression.Encoder.Devices.EncoderDeviceType.Audio)
a.AddAudioDeviceSource(devices(0))
a.AddAudioDeviceSource(devices(1))
a.Start()
End Sub

Private Sub Button1_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Button1.Click
a.Stop()
End Sub

End Class

Nicky Mogensen, hvordan laver jeg så at wmv videoen, har et billede?.

Problemet er at der i stedet for at blive vist et billede fra videoen i Windows Stifinder, så skriver den bare "wmv".



Indlæg senest redigeret d. 06.03.2014 18:00 af Bruger #19859
t