jQuery load henter ikke js filer

Tags:    jquery

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg er gør brug af jQuery load funktionen, der loader en side ind i min div.
Problemet er bare at jeg ikke kan gøre brug af mine js filer - De ligger ikke i den fil jeg har hentet fra, men i den fil jeg bruger til at hente den anden side. Hvordan kan jeg gør sådan at de virker i jQuery load?





15 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det må du lige forklare lidt bedre.



Indlæg senest redigeret d. 02.05.2014 14:47 af Bruger #17081
Jeg had side

index.php

Der loader jeg ved hjælp af jQuery en anden side

Altså <div id="content"></div>

$('#content').load('side.php');


Men når jeg loader side.php kan jeg ikke bruge mine .js filer, som jeg har i index.php jeg skal inkludere dem i side.php, men kan man ikke gøre det automatisk når man loader side.php sådan at alle index.php js filer virker i side.php ?



Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du efterspørger.. Men tror muligvis du leder efter https://api.jquery.com/jQuery.getScript/



Det tror jeg ikke

Min kode er lige nu i index.php er, men det virker ikke, man kan bare se alt indholdet blinker?

Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Hvordan ser dit indhold i side.php ud?



Det er en lang kode, men jeg gør brug af funktioner fra .js filerne fra index.php men de virker ikke med mindre jeg inkludere den på side2.php - Men jeg skal have flere sider til at loade igennem content og synes det er for dumt at loade .js filer hele tiden, samt at gentagne gange skrive dem..



hvad har du i dine js filer på index, som du skal bruge ?



Jeg har forskellige plugins, som jeg ikke gider insætte på alle mine sider.php der skal loades gennem jQuery load - Det ville være for ondsvagt + hvis jeg skal insætte et nyt .js fil, skal jeg åbne alle filer og gøre det igen

Er der virkelig ikke nogen der kender svaret, eller en kode der overføre index.php sidens js filer over på den side man loader???




Mit gæt er, at den kode du har i dine .js-filer, ikke tager hensyn til nye DOM-elementer. Men uden at se dine .js-filer, som Dan også efterspørger, så er det svært at give et mere kvalificeret svar.



Hm, jeg kan ikke se hvordan mine js filers indhold kunne have en effekt på det.

For alle mine .css filer kommer automatisk med?

Jeg bruger bootstrap.js som et plugin, der f.eks. ikke virker, når jeg prøver med dropdowns og modals





<< < 12 > >>
t